همین که کاروان الاتحاد ورزشگاه نقش جهان را ترک کرد، گمانه‌زنی‌ها در مورد سرنوشت بازی این تیم با سپاهان نیز شروع شد و حرف و حدیث‌های این بازی تا همین امروز هم ادامه داشته‌است.

مسابقه فوتبال سپاهان و الاتحاد

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از خبرها که صبح روز گذشته منتشر شد این بود که گروهی از رسانه‌ها مدعی شدند بازی ۲ تیم سپاهان و الاتحاد دوباره در ایران برگزار خواهد شد اما آیا وب‌سایت رسمی ای‌اف‌سی این خبر را اعلام کرده است؟ آیا زمان دقیقی برای برگزاری دوباره این بازی درنظر گرفته شده است؟ آیا باشگاه الاتحاد برای انجام این مسابقه، باز هم به اصفهان سفر خواهد کرد؟

توافق دوطرفه

نه طرف ایرانی نه طرف عربستانی این مسابقه، خواهان لغو کامل این بازی نبوده‌اند. پس از لغو بازی هم مذاکره‌هایی در سطح وزرای امور خارجه ۲ کشور صورت گرفت و عربستانی‌ها نیز رضایت‌شان را برای تکرار مسابقه نشان دادند. البته که ای‌اف‌سی قرار نیست براساس این نوع توافق‌ها بین ۲ کشور تصمیم بگیرد، ملاک کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش ناظر بازی است. با این حال به‌نظر می‌رسد که خطر ۳ بر صفرشدن این بازی به حداقل رسیده و شانس برگزاری دوباره آن، کاملا بالاست.

یک تغییر بسیار مهم

با وجود تأکید رسانه‌ها بر برگزاری دوباره بازی در ایران، وب‌سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز چنین خبری را اعلام نکرده است. با این حال یک تغییر بسیار کوچک اما مهم در سایت ای‌اف‌سی رخ داده وضعیت این مسابقه از «لغو» به «معوقه» تغییر پیدا کرده است. این یعنی به‌احتمال بسیار زیاد بازی در زمان دیگری برگزار می‌شود. با این حال با توجه به برنامه بسیار فشرده این رقابت‌ها، باید منتظر ماند و دید که کنفدراسیون فوتبال آسیا چه زمانی را برای این کار تعیین می‌کند. این مسابقه به‌احتمال زیاد در ایران خواهد بود اما هنوز مشخص نیست که آیا ورزشگاه نقش جهان میزبان این نبرد است یا اینکه بازی به ورزشگاه دیگری خواهد رفت.

کد خبر 797760
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha