رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از توهمات برخی کاندیداهای مجلس در این استان ابراز نگرانی کرد و گفت: برخی از هم اکنون خود را برنده انتخابات می‌دانند.

هاشمی مهر

به گزارش همشهری آنلاین، سید جواد هاشمی‌مهر اظهار داشت: توهمات برخی کاندیداهای مجلس در حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده بوده تا جایی برخی از هم اکنون و ۴ ماه قبل از برگزاری انتخابات خود را برنده انتخابات می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه مانده‌ایم معیار این افراد برای پیروزی قبل از انتخابات چیست؟، عنوان کرد: این گونه اظهارنظرهای بی اساس و احساساتی حتی برای حامیان این افراد توهم ایجاد می‌کند و در آینده دردسر خواهد شد و باید از هم اکنون این رفتار و گفتارهای نسنجیده را مدیریت و اصلاح کنند.

هاشمی‌مهر با اشاره به انتخابات سال ۸۸ و توهم یکی از کاندیداها قبل از برگزاری انتخابات مبنی بر پیروزی قطعی و مشکلات بعد از آن برای کشور، خاطرنشان کرد: ضروری است کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در چارچوب قانون رفتار و گفتار داشته باشند و بدانند حضور آنان در این عرصه اعلام آمادگی برای قانون گذاری است پس نباید خود عاملی برای زیرپا گذاشتن قانون باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نامزدهای احتمالی انتخابات خواست در موعد قانونی برنامه‌ها و توانمندی‌های خود را اعلام کنند و از طرح مسائل بدون مبنای قانونی خوداری کنند، ادامه داد: کاندیداها صحبت‌های بر پایه حدس و گمان را کنار بگذارند زیرا سبب تصورات غیر واقعی خواهد شد و البته مردم هم نباید تحت تاثیر سخنان و حرف‌های غیر واقعی قرار بگیرند.

هاشمی‌مهر افزود: انتظار می‌رود وقتی می‌خواهند رأی بدهند، تحقیق کنند، توانمندی‌های فردی کاندیدا و برنامه‌ها، سوابق مدیریتی، پایبندی به نظام و انقلاب را مورد بررسی قرار دهند و دنبال مسائل قومی و قبیله‌ای نباشند.

وی تاکید کرد: واقعیت امر این گونه مسائل به صورت مستمر و دقیق رصد خواهد شد و با هر فرد متخلف در هر جایگاه و لباسی طبق قانون و بدون مصلحت اندیشی و اغماض برخورد خواهد شد و در این راستا با کسی تعارف نداریم.

کد خبر 797421
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    بالاخره دنیا روبه پیشرفته شاگردان مکتب اکبر ... ومیر ... جلو افتاده اند.واز قبل انتخابات به چند ماه قبل از انتخابات وپیروزی قبل از ثبت نام رسیده اند.