سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

بارش باران - رگبار باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) در برخی‌ نقاط‌ آذربایجان شرقی‌، آذربایجان غربی‌، اردبیل‌ و خراسان جنوبی‌ بارش‌ پراکنده، گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ رخ‌ می‌دهد.

دوشنبه‌ ـ با نفوذ سامانه‌ بارشی‌ ـ در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌، غرب‌، استان‌های واقع‌ در دامنه‌ها و ارتفاعات‌ جنوبی‌ البرز، سواحل‌ دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی و سه‌شنبه‌ در استان‌های ساحلی‌ دریای خزر و برخی‌ مناطق‌ شمال شرق‌، شرق‌، شمال غرب‌ و ارتفاعات‌ البرز مرکزی و شرقی‌ رگبار و رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

چهارشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ واقع‌ در شمال غرب‌ و غرب‌ سواحل‌ دریای خزر و پنجشنبه‌ در برخی‌ نقاط‌ شمال غرب‌، غرب‌، غرب‌ سواحل‌ دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی بارش‌ رخ‌ خواهد داد. لازم به‌ذکر است‌ در ارتفاعات‌ مناطق‌ سردسیر بارش‌ به‌ صورت‌ برف‌ خواهد بود.

طی‌ ۵ روز آینده در ارتفاعات‌ جنوبی‌ کرمان و سیستان و بلوچستان، در ساعات‌ بعدازظهر و اوایل‌شب‌ رگبار پراکنده گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد انتظار می‌رود.

یکشنبه‌ در نوار شرقی‌، دوشنبه‌ در غرب‌، شمال غرب‌، استان‌های واقع‌ دامنه‌های جنوبی‌ البرز و بخش‌هایی‌ از مرکز و سه‌شنبه‌ در استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز، مرکز، جنوب‌، جنوب‌ شرق‌ و شمال شرق‌ کشور در بعضی‌ از ساعات‌ وزش‌ باد شدید و در مناطق‌ مستعد گرد و خاک‌ و کاهش‌ کیفیت‌ هوا پیش‌بینی‌ می‌شود.

سه‌شنبه‌ و چهارشنبه‌ دریای خزر مواج‌ خواهد بود.
 

کد خبر 797321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha