رئیس‌کل بانک مرکزی پاکستان ضمن تاکید بر گسترش همکاری‌های اقتصادی و بانکی با ایران تاکید کرد: افزایش تبادلات تجاری به همراه توسعه روابط بانکی و مالی پاکستان و ایران در اولویت ما قرار دارد.

ایران و پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان در حاشیه اجلاس صندوق بین‌المللی پول، با روسای‌کل بانک مرکزی پاکستان و سریلانکا دیدار و گفتگو کرد.

محمد رضا فرزین در حاشیه اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول، ضمن دیدار و گفتگو با روسای‌کل بانک مرکزی پاکستان و سریلانکا بر توسعه همکاری‌های پولی و بانکی دو و چندجانبه تاکید کرد.

فرزین در دیدارهای جداگانه با جمیل احمد رئیس‌کل بانک مرکزی پاکستان و همچنین وراسینگه رئیس‌کل بانک مرکزی سریلانکا گفت: افزایش مناسبات پولی و بانکی و به تبع آن رشد و تقویت همکاری‌های تجاری و اقتصادی با پاکستان و سریلانکا در دستور کار طرفین قرار دارد.

احمد رئیس‌کل بانک مرکزی پاکستان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر گسترش همکاری‌های اقتصادی و بانکی میان دو کشور تاکید کرد: افزایش تبادلات تجاری به همراه توسعه روابط بانکی و مالی پاکستان و ایران در اولویت ما قرار دارد.

رئیس‌کل بانک مرکزی سریلانکا نیز با اشاره به افزایش مناسبات تجاری ایران و سریلانکا در سال‌های اخیر گفت: هیچ محدودیتی در افزایش همکارهای پولی و بانکی با ایران نداریم.

 فرزین در حاشیه اجلاس سالانه صندوق بین المللی پول در مرکش با مدیران ارشد صندوق بین‌المللی پول و همچنین با جمعی از روسای‌کل بانک مرکزی کشورهای منطقه و گروه بریکس راجع به افزایش همکاری‌های پولی و بانکی دیدار و گفتگو می‌کند.

اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در سال ۲۰۲۳ به طور همزمان و از ۱۷ مهر تا فردا در کشور مراکش برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، این نخستین بار در ۵۰ سال اخیر است که این اجلاس‌ها در قاره آفریقا برگزار می‌شوند.

کد خبر 796875
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha