سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، این ارتش در انتقام از عملیات طوفان الاقصی قصد دارد هر ساختمانی در غزه را با خاک یکسان کرده و غزه را به «شهر چادرها» تبدیل کند.

نوار غزه

به گزارش همشهری آنلاین، جاناتان کنریکوس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت، «نیروهای واحدهای پیاده‌نظام، زرهی و توپخانه‌ای» این ارتش به علاوه ۳۰۰ هزار سرباز ذخیره به نزدیکی نوار غزه فرستاده می‌شوند تا ماموریتی را که دولت صهیونیستی به آنها محول کرده، اجرا کنند.

به نوشته روزنامه «دیلی میل»، این نظامی ارشد صهیونیستی در ادامه تهدیداتش مدعی شد: «هدف از این اقدام اطمینان پیدا کردن از این است که حماس در پایان این جنگ دیگر توانمندی نظامی که از طریق آن بتواند شهروندان اسرائیلی را کشته یا تهدید کند، نداشته باشد.»

کد خبر 796220
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • ایرانی DE ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 2
    پس چرا مسلمان ها کمک نمیکنن به غزه . این همه آدم بیگناه دارن کشته میشن که همشون مسلمون هستن واقعا ایران نباید الان کمک کنه این همه ادعا داشتیم که اسراعیل رو از بین میبریم پس کی ؟ چرا حکم جهاد نمیاد تا اسراعیل رو با خاک یکی کنیم اول اسرائیل بعد آمریکا . اگه سردار سلیمانی شهید نشده بود اونا جراعت نمیکردن حتی یه گلوله به قزه بزنن
  • علی مهدوی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 2
    امریکا خودمولدتروریست است زور گویی به ضعیف تولید تروریست میکندودراین جنگ اسرائیل شکست میخوردالبته به شرطی که فلسطینینها اتحادشان راحفظ کنندچون اسرائیل بشدت درپی ایجاد نفاق است به امید پیروزی اشغال شده براشغالگروعجیب است که خیلیها منطق ووجدان راکنار گذاشته وازاشغالگرهمایت میکنند
  • بهنام IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    2 0
    بعید هم نیست اینکارو بکنه,,,بالاخره جنگه دیگه هرکی زورش بیشتره برنده جنگه