دقایقی پیش یکی از سایت های ورزشی خبر داد که سرمربی پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده و به طور رسمی از این تیم جدا شده است.

گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین، ورزش سه دقایقی پیش نوشت: غیبت دو روزه یحیی گل محمدی در تمرینات پرسپولیس اکنون با خبر شوکه‌کننده‌ای همراه شده و سرمربی پرسپولیس بعد از چند اخطار نسبت به عدم تعهد باشگاه نسبت به قراردادش، اکنون قراردادش را با این تیم فسخ کرده است.

سرمربی پرسپولیس بابت عدم دریافت مطالباتش طی فصل گذشته در چند مرحله به این باشگاه نوتیس داده بود و در ادامه به واسطه عدم توجه به این تعهد، او قراردادش را با سرخ‌ها فسخ کرد تا شوکی باورنکردنی در ایام تعطیلی لیگ به هواداران این تیم بدهد.

 در عین حال بعد از انتشار این خبر این سرپرست نقل و انتقالات سازمان لیگ به تسنیم گفت: سرمربی پرسپولیس قراردادش با این باشگاه را فسخ نکرده است.

 فرشید طاهری سرپرست نقل و انتقالات سازمان لیگ  در خصوص شایعه فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس گفت: چنین موضوعی درست نیست و یحیی گل‌محمدی قراردادش با باشگاه پرسپولیس را فسخ نکرده است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حدود یک ماه پیش و برای چندمین بار به این باشگاه بابت پرداخت مطالباتش اخطار داده بود.

حالا مشخص نیست گل محمدی به مدیران این تیم دوباره اخطار برای فسخ قرارداد  داده است یا فسخ کرده است.

کد خبر 796214

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    باز دعوای ... ...
  • محمد ... IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    یحیی تا قول نگیره قهرمانی رو بهش بدن برنمیگرده
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    پرسپولیس بدون مربی هم قهرمان می شود چون بنا نیست تیم دیگری قهرمان شود