رزمایش دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله(ص) در آب‌های خلیج فارس ‌در محدوه‌ای به وسعت رزمایش در محدوده ۶۴۰ مایل مربع معادل ۲ هزار و ۷۳ کیلومترمربع برگزار شد.

رزمایش دریایی

به گزارش همشهری آنلاین، رزمایش دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله(ص) در آب‌های خلیج فارس که با حضور مجموعه دریابانی استان‌های جنوب کشور از روز دوشنبه ‌آغاز شده‌ بود ‌در محدوه‌ای به وسعت رزمایش در محدوده ۶۴۰ مایل مربع معادل ۲ هزار و ۷۳ کیلومترمربع با تعداد بیش از ۷۷ فروند شناور کلاس‌های مختلف به منظور ارتقای آمادگی عملیاتی در تنگه هرمز و در آبهای سرزمینی به مرحله اجرا گذاشته شد.

یگان‌های شرکت کننده در این رزمایش با مشارکت فرماندهی مرزبانی استان‌های سیستان و بلوچستان (چابهار)، پایگاه دریایی کیش و قشم، مرزبانی بوشهر و همراهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در منطقه، سازمان شیلات، سازمان بنادر و دریانوردی و حمایت استاندار هرمزگان و اعضای شورای تامین این یگان‌ها ‌برگزار شد.

‌نیروهای مسلح‌ ایران در اوج اقتدار هستند

سردار احمد رضا رادان فرمانده‌ کل انتظامی  کشور در آیین برگزاری رزمایش دریایی منطقه‌ای «محمد رسول‌الله» در آب‌های خلیج‌فارس با بیان اینکه هیچ وقت فراموش نمی‌کنیم دشمنی (آمریکای جنایتکار) که به خیال خود با پیشرفته ناوی که مدعی بودند هواپیمای مسافربری بی دفاعی را سرنگون می‌کنند و تعداد زیادی را به شهادت رسانند و از قِبَل این فتح الفتوح پوشالی همدیگر را در آغوش می‌گیرند، این اقتدار پوشالی دشمن را نشان می‌دهد، اظهار داشت: دیری نمی‌گذرد که این دشمن پوشالی با همه تجهیزات و همه یگان‌هایی که مدعی بود از این یگان پرآموزش‌تر، تخصصی‌تر، حرفه‌ای‌تر و چابک‌تر و چالاک‌تر ندارد توسط رزمندگان سپاه پاسداران کشورمان در دریا از ترس به گریه می‌افتد؛ این قدرت پوشالی است، قدرتی که به تعدی به مظلوم خوشحال می‌شود و در مقابله نیز زود تسلیم می‌شود.

وی با بیان اینکه این در واقع اقتدار نیروهای مسلح کشورمان را نشان می‌دهد، اقتداری که وقتی ناوی از ناوهای دشمن دست حرکت به سمت آب‌های سرزمینی کشورمان می‌کند با یک پیام از ارتش جمهوری اسلامی حتی اجازه نمی‌دهد به سرفصل مرزی نزدیک شود و خودش را دور می‌کند، این به معنای اقتدار توام با منزلت، توام با بازدارندگی ذهنی، علمی و عملی است، افزود: باید سر تعظیم بر رزمندگان عزیزمان در ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسدارن و مرزبانی قهرمان نظام جمهوری اسلامی فرود بیاریم اما در کنار آن اتفاق زیباتر هم می‌افتد و آن دست در دست هم گذاشتن نیروهای مسلح برای همپوشانی قدرت و همپوشانی ماموریت برای اینکه هیچ گونه خللی اتفاق نیافتد و بروز و ظهور پیدا نکند.

سردار رادان با بیان اینکه نیروهای مسلح با اقدامات مقتدرانه و عملیات‌های بهنگام و به موقع در جای خود، توسط ارتش، سپاه و انتظامی فکر تعدی به خاک و آب نظام مقدس جمهوری اسلامی را از سر دشمن بیرون می‌کند؛ این یک نکته ای است که شاید بعضی وقت‌ها کمتر به آن توجه می‌شود یا به سادگی از کنار آن می‌گذریم و این اوج بازدارندگی از جهت ذهنی و از عملی است، تصریح کرد: در این حالت است که یک کشور می‌تواند ادعا کند که به نقطه‌ای از بازدارندگی رسیده است.

فرمانده‌ کل انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه رابطه با کنترل سارقان حرفه‌ای در آینده خبرهای خوبی به مردم می‌دهیم که امیدواریم ثمره آن رضایت‌مندی مردم و رضایت‌مندی خداوند را بدنبال داشته باشد، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ سالی سخت برای قاچاقچیان در خشکی و دریا است، ‌ تردد در خشکی و دریا برای قاچاقچیانی که به اقتصاد کشور لطمه می‌زنند، کار و اشتغالِ در دست جوانان را ربایش می‌کنند و سرمایه‌گذاران را دچار ناامیدی می‌کنند، سخت‌تر از همیشه می‌شود.

فرمانده فراجا با بیان اینکه با برگزاری رزمایش و مانور دریایی منطقه‌ای که اکنون در آب‌های خلیج فارس شاهد هستیم، از این پس انتظارمان از نیروهای مرزبانی و دریابانی بیشتر است و باید نتیجه کشفیات آن‌ها صدچندان شود تا جایی که همه بگویند روزگار بر قاچاقچیان سخت شده است، ادامه داد: در راه پاسداری از مرز و بوم کشورمان و مقابله و مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان تاکنون شهدای زیادی تقدیم کرده‌ایم، ‌ چه افتخاری است که انتظامی بتواند با افتخار سرش را بلند کند و بگوید مردم عزیز و مردم غیور میهنم، امنیت شما تنها در ۶ ماهه امسال بیش از ۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

سردار رادان با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح مانند یَد واحده‌ای در کنار هم، باهم، برای هم و برای عزت و اقتدار میهن اسلامی و تقدیم امنیت و آرامش به محضر شریف مردم عزیز و بزرگوار نظام جمهوری اسلامی زیر سایه رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا هستند، اظهار کرد: یکی از افتخارات و ویژگی‌های منحصر به فرد نیروهای مسلح نیز این است که فرمانده کل قوا، رهبر معظم انقلاب هستند و در حقیقت تخصص در کنار تعبد و برای انجام ماموریت ۲ بالی است که فرایند و عمل به آن، در واقع ماموریتی از جنس اقتدار، بزرگی و برتری بر هر نظام سلطه‌ای می‌شود که دشمن زورگو و ظالم را غافلگیر می‌کند. باید برهمه شما نیروهای مسلح و مردم عزیزمان درود بفرستیم و آرزو کنیم که همواره بتوانیم خادمان خوبی بر مردم باشیم و درود بفرستیم بر همه شهیدانی که دل در گروی خدمت گذاشتند و بالاترین و بزرگترین سرمایه خود را تقدیم بزرگترین حق یعنی مردم و وطن کردند.

رعایت قوانین و معاهدات با کشورهای همسایه در جنوب خلیج فارس و دریای عمان

سردار سرتیپ احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در این رزمایش با بیان اینکه ‌نتیجه مطلوب این رزمایش درواقع وحدت فرماندهی و هماهنگی بین همه واحدهای انتظامی، خدماتی و نیروهای مسلحی که در دریا و ساحل جنوب کشور وجود دارد، است‌، ایجاد محیطی امن برای فعالیت‌های اقتصادی با همکاری مرزنشینان غیور کشورمان را از دیگر اهداف این رزمایش ذکر و گفت: افزایش سرمایه اجتماعی درواقع با بهره‌گیری از حمایت و همکاری مرزنشینان وفاداری بوده که به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کردند در طول ۴۵ سال گذشته، پشتیبان نظام هستند.

فرمانده مرزبانی فراجا، با اشاره به اینکه در رزمایش بدنبال ترویج روحیه ایثار، سلحشوری و اعتماد به نفس نیروها هستیم، اظهار کرد: این رزمایش همچنین مقابله با سرقت دریایی و تهدیداتی که وجود دارد، بهره‌گیری از توان سامانه‌های الکترونیکی و رادارهای عمومی برای بهره‌برداری و عملیاتی کردن و هدفی که شناورهای ما بتوانند در آب‌های انحصاری و اقتصادی سرزمینی امنیت پایداری را به ارمغان بیاورند، را دنبال می‌کند.

سردار گودرزی یادآور شد: رسالت و ماموریت اصلی ما در برگزاری رزمایش نیز دستیابی به مهارت آموزی است، و اعتقاد قلبی دارم که آموزش به اضافه تمرین به مهارت تبدیل می‌شود؛ این رزمایشات نتیجه مطلوبی که به دنبال دارد این است که ما توانمندسازی واحدها و سیستم‌های نوینی که در اختیار است برای پاسخگویی کارآمد مجموعه دریابانی در حوزه هایی که مسوولیت ذاتی دارد، انجام می دهیم.

وی مقابله با قاچاق موادمخدر و سرقت دریایی که دغدغه همه کشورهای همسایه است را از دیگر ماموریت های این رزمایش برشمرد و گفت: افتخار مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی براین است که دنیا مدیون مبارزه بی امانِ ما در بحث مبارزه با موادمخدر، مقابله با انواع قاچاق و کمک به تولید ملی که اقدامات گسترده‌ای انجام شده، است.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان مجموعه مرزبانی در ۶ ماهه امسال انواع قاچاق را کشف کرد که هفته گذشته یکهزار و ۳۳۰ تُن آن در استان‌های مختلف کشور به آتش کشیده شد.

سردار گودرزی تصریح کرد: باتوجه به حساسیتی که از دیرباز و امروز به لحاظ آرمان گرایی، استقلال طلبی و برگشت به دین، برگشت به حجاب و ام القرای اسلام بودند، در تنگه هرمز ضرورت ایجاد می کرد که این رزمایش را برای انتظام ملی و انتظام بخشیدن به دریا برای موضوعات اقتصادی و جلوگیری از تهدیدات دشمن قهار و ارتش تروریسیتی آمریکا، رژیم جعلی و کودک کُشِ موقتِ اسرائیل، هرساله در آب‌های انحصاری، سرزمینی و اقتصادی دریای جنوب و هم در خشکی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری رزمایش به نام محمد رسوالله برای این است که در ماه پرخیر و برکت ربیع الاول قرار داریم، ابراز کرد: براساس دکترین انتظامی کشور سالیانه، نظرات و اقدامات خوبی در بحث کسب تجربه و وحدت فرماندهی در مجموعه انتظامی کشور اتفاق می افتد.

صهیونیست‌ها ‌خوی جنایتکارانه را آمریکا به ‌ارث برده‌اند

مهدی دوستی رئیس شورای تأمین استان هرمزگان نیز در رزمایش دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله(ص) ‌اظهار داشت: آب‌های خلیج‌فارس، نقطه‌ای است که در سال ۶۷ محل یکی از جنایات بزرگ تاریخ شد و آمریکای جنایتکار ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرباس را به خاک و خون کشید که ۶۶ نفر از آن‌ها کودک بودند.

وی افزود: امروزه که جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین را می‌بینیم متوجه می‌شویم که این صهیونیست‌ها این خوی جنایتکارانه را آمریکا به ارث برده‌اند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه عاشورا همیشه برای ما زنده و جاری است، گفت: حضور در مراسم مربوط به نیروی انتظامی همیشه آکنده از یاد و خاطره شهدا است و اگر بخواهیم یکی از ویژگی‌های برجسته نیروی انتظامی را ذکر کنیم باید آن‌را سربلند تمام فتنه‌ها معرفی کنیم.

رئیس شورای تأمین استان هرمزگان، عنوان‌کرد: حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) در بیانی مبارک دفاع از مرزها را همچون دفاع از احکام دین معرفی می‌کنند و از آن جایی که کشور ما تحت لوای ولایت فقیه است و ولایت فقیه را نیز امتداد ولایت رسول الله(ص) می‌دانیم، پس دفاع از مرزها نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

 وی با یادکردن از جانبازان سرافراز فراجا، خاطرنشان‌کرد: دفاع از مرزها به سادگی نیست و نیاز به جانبازی و جانفشانی دارد و نیروی انتظامی بهترین‌ها را برای این مهم تقدیم کرده است که به واقع شهیدوارانه زندگی کرده و به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 796171
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 153
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 335
  • مستاجر IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    کشورهای مسلمان بایدازهمه جای دنیاهم سلاح وهم نیروی انسانی به کمک نیروهای مقاومت فلسطین بفرستند،این همه کودک ومردم مظلوم زیزموشکهای رژیم غاصب اسرائیل به شهادت میرسندومافقطبایدبگوییم مرگ براسرائیل،مرگ برآمریکا،این چاره کارنیست مگرمسلمانان شهادت راافتخارنمیدانندوآرزوی شهادت دارند،پس بسم الله.رهبران کشورهای اسلامی وظیفه دارنددربرابراین همه ظلم وجنایت دستورجهاددهند
    • محمد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      11 7
      شما لباس تنت کن بفرما برو بجنگ اگه ناراحتی
    • GB ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      9 8
      نیازی به دستور نیست شما که آرزوی شهادت داری بسم الله راه باز است.
    • جاسم IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      16 8
      دربین همکاران من کسانی هستند که مخالف سیاست‌های دولت بودن... ولی دراین چندروز میگن کاشکی میشد میرفتیم غزه، کاری،کمکی براشون انجام می‌دادیم. این نشون ازغیرت ایرانیه. باورکنید واقعیت رو میگم.
  • هادی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    به کمک حماس برین و اسرائیل رو نابود کنید
    • نیما IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      سپاه عزیزمان باید برود مرز افغانستان کنترل کنه که اینا وارد نشن
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      چرا خودت نمیری 😭
    • بی نام IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      13 0
      منتظر بودند از تواجازه بگیرند
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      17 8
      الاهی که مستاجر همیشه مستاجر بمونی آنقدر فکرت داغونه
  • ناشناس IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    ومردم در گرانی گوشت برنج مسکن ماشین وووووو
    • جاسم IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      نترس شما ازگرسنگی نمیمیری. ۱درصد خودتو بزار جای مردم غزه
    • ناشناس IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      همه شدر فکر خوردین
    • فقیر شدیم همه IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      بله می‌ترسیم داریم از گشنگی می‌میریم بدبخت شدیم هیچ چی پس انداز ندارم هر سال دارم میرم جای پرت تر و خونه کوچیکتر می‌گیرم
    • Fadaei IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      7 2
      آقای جاسم قابل توجهت که چراخی که به خانه رواست به مسجد حرام است
    • علی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      7 0
      آخه یه عده حقوق بگیرن خودشون روباهمه مقایسه میکنند مااگه یه روز کارنکنیم درسته کم میاریم لطفا درموقع نظر دادن همه مردم درنظر بگیریم
    • ابراهیم IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      4 10
      کودکان و مظلومین در زیر آتش رذلترین موجود یعنی رژیم کودک کش اسرائیل یک عده شکم پرست حیوان صفت بی احساس میان این وسط حال آدم را خراب تر می‌کنند
    • آیدین IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      3 4
      سلام چرا مظلومیت را باسیاست قاطی میکنید مگر نمیبینید چگونه زنان و کودکان را به طور بی رحمانه میکشند و میگویند که از منظر ما فقط خود آدم هستیم ودیگران حیوان همدردی با مردم مظلوم فلسطین ربطی به رژیم ایران ندارد اگر رژیم ایران اشتباهاتی دارد ...
  • ایرانی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    غزه به شهر ارواح تبدیل شده سپاه زودتر به غزه برود چند روز است نه آب دارند ونه برق
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      شما که دم از گرانی میزنی چرا فراوانی را نمیبینی؟؟؟
    • مهدی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      برادران مسلمان تو در غزه مظلومانه تکه تکه میشوند و تو به فکر گوشت و برنج هستی و ...
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      85 17
      ۰۹:۳۰فراوانی روزمزد
    • فرزاد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      در پاسخ به مهدی اونهایی که در عربستان و قطر و کویت و عمان و امارات بهترین ماشینهای دنیا رو سوار میشن هم برادران دینی ما هستن!!! حاضرن مار درک کنن که پراید سوار میشیم
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      5 0
      مخصوصا امارات 👀
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      23 6
      بدتر هم میشه کاری میکنه که چیزی بنام حماس وجود نداشته باشه
  • مجید IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    سردار عزیز ولایت مدار تو را قسم میدیم به محمد آل محمد وخون شهدای کربلا و انقلاب اسلامی مهاجرین افغان بیرون کنید تمام شغل های ساختمانی را کشاورزی کارخانه نگهبانی چوپانی باغداری و مرغ داری؟ رستوران بعضی شرکت ها را آشغال کردن و جوانان کشور بیکار بی پول شرمنده خانوادهاشون شدن الآن هم یک سال یک روز هم کار نکردم
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      خدا‌را‌شکر‌کار‌هست‌ اگر‌کار‌کن‌ باشی.یا‌خودت‌ نمیخواهی‌ یا‌کار‌نون‌ابدار‌میخواهی‌ .یا‌ میخواهی‌ ریس‌باشی‌دستور‌بدهی. یا‌یه‌کاری‌کردی‌کسی‌ قبولت‌نداره.ووووووو
    • رضا IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      5 23
      عیب ازافغانی هانیست...ادم کارکن باشه کارزیاده...اما کارراحت جای نیست که تووامثال تومیخوان
  • سورنا IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    بچسبید به کشور خودتون،فقر بیکاری و بدبختی و گرانی کمر مردم خورد کرده
    • Moghim IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      دمت گرم حرف اینه
    • Mohammed IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      تو انسان هستی ؟
    • جلیل FR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      5 3
      اگر اندکی مغز داشته باشی میفهمی که اکثر بحرانهای ایران حاصل همین صهیونیسم و ارادتمندان داخلیشان هست .
    • إسماعيل US ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام دوستان هر کسی کار میکنه من به دونفر نیروی جوان کار سراغ دارم البته توی قشم است اگه کاری باشی 20 ساله باز نشست میشی
  • هان IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    73 8
    والا شبکه خبر زده برای مبارزه با قاچاق و کالاهای ممنوعه .
    • مصطفی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
  • IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    ایران هر روز قوی تر و پیشرفته، مشکلات هم هست انشاله درست میشن.همجا دنیا هست..زمان شاه تو پایتخت تو نارمک ما آب انبار داشتیم و همه یعنی داشتن.اب کرم میزاشت.اب نبود، سواد نداشتن.محرومیت،وابستگی فساد دربار،بدبختی، نداری،تاریکی ،زمستان بی نفت و گاز ،بخاری بود شد.شوفاژ نداشتن ملت،،چی میگن اینا ک تازا متولد شدن.تووسیاست ذلیل بودیم.
    • محسن صدارت IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      19 1
      بیا پایین عزیز سرمون درد گرفت
  • سعید IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    زنده بادنیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
  • مهدی IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    سلام‌ برادران‌‌عزیز‌ حالا‌‌ واقعا‌‌ بداست‌که‌ بگیم‌ ما‌اقتصادمان‌‌خراب‌‌ پس‌کمک‌ به‌همنوع‌چه‌ میشود
    • وحید IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      2 3
      درود بر شما و همه سبزپوشان وطن انشاالله موفق موید باشن در پناه حق تعالی
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    مستقیم با اسرائیل وارد جنگ بشین
    • CH ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      7 3
      برو کمک خداوند پشت پناهد
  • عنایت IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    سلام برادران یک اسراییل در مقابل ۶۰کشور مسلمان.هزاربار گفتم امنیت که باشد پول هم میاد..چرا موشک اتمی وقاره پیما نداشته باشیم .الان میگوییم ایران دشمن زیاد دارد امروز فلسطین که هیچی چند سال دیگه بدتره باید امریکا به ما تصمیم بگیره که اتم داشته باشیم..مثل کره شمالی که امریکا واروپا هیچ غلطی نمیکنن
    • Amir IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      23 4
      وارد جنگ بشیم که نان رو بخریم 10هزار تومن... نفست از جای گرم بلند میشه... برو بجنگ
  • ناهید IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    خداقوت زنده باد نیروهای مسلح ایران وپاینده باد ایران
    • ناشناس IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      76 44
      موشک داریم از قاره پیما بد تره سلاح داریم شاید کل جهان نداشته باشدش مشکل اینجاس اگه ایران وارد عمل بشه احتمال بروز جنگ جهانی از ۱۰۰درصد ۹۰ درصد هست
  • آرمان IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    کاش حکومت اسلامی ایران می‌توانست در باب اقتصادی هم برای آمریکا شاخ و شانه بکشد ومردمش را هم از عذاب مالی نجات دهد ...
    • حسین زاده RO ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      از نظر اقتصادی هم قوی هستیم. شما یک نگاه به شهرک باستی هیلز که مسئولان و فرزندانشون ساکن هستن بیاندازید. کجا تو امریکا از این خبرا هست.
  • شهروند IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    شما را به امام حسین قسم از جنگ دست بردارید .
  • احمدیزدی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    چرا یکی از علما حکم جهادنمیدهد؟وقت جهاداست
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      وقتی درس می هوندی حتمابایدبزرگ تریامعلم می گفت درس بخون بایدخودت می خوندی الان هم نیازی به پیام ازپشت گوشی نیست درواقعیت نیازی به گفتن نیست بفرمااماده است نیازی به جهادنیست همین الان بلیط فلسطین بگیراماازپشت گوشی پیام نباشه
  • محمد IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    آفرین بر این همه دلاوری و شجاعت شما نیروهای مقتدر ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران ما به ایثارگری و رشادت‌های شما بخود می بالیم و برای سلامتی تک تکتان دعا می‌کنیم امنیت خارجی و داخلی کشور مدیون شما عزیزان جان برکف است خداوند یار و نگهدارتان باد.
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    کشور ما خودش در حال جنگ اقتصادی تورم فقر بیکاری است و اگر خودمان در گیر جنگ خارجی کنیم آسیب بیشتر به کشور وارد میشود هشت سال جنگ بس مان بود در حال حاضر بایستی کشور بسمت فقرزدایی و محرومیت زدایی استانها که پیش می رود همچنان ادامه دهد تا روزبروز ایرانی آبادتر داشته باشیم که اگر وارد جنگ خارجی شویم هر آنچه با زحمت و بودجه زیاد ساخته ایم خراب خواهد شد در سایه صلح و آرامش است که کشورمان پیشرفت میکند.
    • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      4 13
      بابا من نمیدانم شما چرا هنوز زنده ایت همش میگوید داریم از گرسنگی میمریم مرگم یه بار و شیون هم یه بار برسد بمیرید ما هم از شر شما خلاص
  • حیدری IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    در مرزهای شرقی هنوز ضعف کنترل ورود افغانها را دارید
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    احسن برشماامااگرحماس شکست بخوردطعنه وشماتت دشمنان زیادخواهدشدبشتابیدبه کمک حماس.
  • حسن IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    67 32
    ...اخه تازه از زیر تحریم داریم جون سالم به در میبریم..‌
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    الان وقت رزمایش نیست . وقت اثباته
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    حق ابه سیستان بگیرید ازطالبان
  • محمد IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    اشتباه نکنید وامریکارادست کم نگیرید.درسته کشورما موشک ساخته و قوی شده ولی محاسبه اشتباه نکنید . ادم عاقل باشاخ گاو بازی نمیکنه
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    مسئولین محترم الان که در افغانستان دیگه جنگ نیست الان به چه بهانه‌ای به افغانها اجازه ورود به کشور را میدهید
    • سرباز انقلاب IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      جناب شاید این شاخ که می‌فرمائید برای افرادباشد که هیچ قدرتی را در خود نمی بینند و از شاخ گاو ترس دارند به قدرت و عظمت ملت همیشه در صحنه ایران باید بنازید نه به شاخ شکسته آمریکا به قول حضرت امام خمینی ره که فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و این گفته را به ذهن خود بسپار و به اقتدار ایران و ایرانی تکیه کن نه شاخ شکسته اجنبی به جوانان دلیر و نخبه های پر افتخار ایران فکر کن نه آنهایی که خود فروخته و بی عرضه که اون ور آب دارن اراجیف میکنن که بعضی افراد امثال جناب که در نواختن دروغ های اونها مسیر غلط و گمراهی را در پیش گرفته اند تا بلکه به جایی برسند که آنجا پرتگاه خواهد بود برای بدخواهان ملت و وطن همیشه پیروز ایران و سقوط گمراهان در این راه بدخواهی است این را بدانید اگر نمی دانید و به قدرت و عظمت این ملت فکر و تمکین کن و پذیرای سعادت ایران سربلند که زادگاه شیران و دلیران است باش نه قدرت اجنبی . امیدوارم به خودت افتخار ایرانی تکیه کن نه شاخ اجنبی
    • ناشناس IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      3 11
      عالی جناب مخاهین پیشرفت تان کم شوه اگه مهاجرین به ایران نباشه چه اتفاقی خواهد رخداد به فکر کشورت استی اگه مهاجرین نمی‌بود شما به این مقامی که داری در مقابل صهیونیستی ها مجنگد نخاد داشتی شهر تان را همین کار گری مهاجر مضلوم ساخته خانه ای که الان با خیال رحت توش به آرامش خوابیدی با عرق وزحمت محاجر افغانی ساخته به فکرچه استی آیا تا بحال دیدی یک مهاجر یک خانه به اسم خودش داشته باشه؟
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    مگر کشورهای مسلمان نمیگفتن باید قدس از دست سهیونیستها ازاد کنیم الان وقتش هست ک تمام جوانان مسلمان ب یاری مقاومت بر خیزند تا اسراییل غاصب نابود شود شرش از سرمون کم کنیم پای امریکا هم از منطقه قطع بشود
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    83 39
    40 ساله میگیم اسراییل باید از بین بره . اعلام کنید تا بریم .الان وقته عمله.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    تانک های روسیه را ببنید.این تانک ها با سلاح هایی عجیب به خاکستر تبدیل می شوند.جنگیدن با ارتش آمیریکا که شوخی نیست
    • حسین شرافت IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      79 65
      ان زمان جنگ ۸ساله ما با دست خالی و فقط با کلاشینکف ب جنگ همین تانک ها میرفتیم بعدش ارپی جی ۷ دادن ب بچه ها و چند هزار تانک امریکایی و روسی ب پودر تبدیل شدند تازه بعد که تانک تی ۷۲ امد ارپی جی اثری نداشت ولی بچه ها با هر کلکی جلوشون را میگرفتند با مین چسباندن مواد منفجره ب بدنه و بعد موشک تاو وووو اینا امد اگر رزمندگان جنگ ۸ساله مثله تو و امثال تو ترسو بودند ... ولی خدا وکیلی بچه رزمنده ها دلاور شجاع نترس مثله شیر هجوم می بردند ب سوی دشمن تا دندان مسلح البته خیلی هم شهید و مجروح می شدند ،،،،،،،،
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    72 22
    من به شخصه از اسرائیل خونخوار بیزارم اما، مخالف موشک باران فلسطین به سمت اسرائیل بودم چرا که،این امر منجر به حمله دشمن میشه و باشدت خیلی بیشترتر و ویرانه تر و کشتار بیشتر.مثلا منی که دنبال جنگو کشتار بیزارم به هیچ وجه کسی رو تحریک به جنگ یا هرچیز دیگه ی نمیکنم که خدای نکرده بخوام جواب خون بی‌گناهی رو بدم.خب مسلمه که اسرائیل تجهیزات نظامی پیشرفته داره و فلسطین مظلوم فقط با این راکت‌ها کاریرو به جای نمیبره این اشتباه تاکتیکی فقط برای یکی دوروز برای فلسطین شادی به ارمغان آورد اما،بعد اسرائیل جنایتکار با قضب با تمام توان به غزه بی پناه حمله می‌کنه و ده ها برابر بیشتر از مردم خودش کشته میگیره،
    • سیاوش IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      12 38
      دغدغه شما خیلی قابل احترامه و با وجود اعتقاد بنده به اینکه، در مجموع این مبارزه با رژیم صهیونسیتی لازم بود؛ ولی افرادی مثل شما بسیار می ارزید به برخی افرادی که فقط فحش دادن و فحاشی نسبت به رژیم صهیونسیتی بلدن و حتی امثال شما رو هم می خوان از همراهی با نظام و آرمان فلسطین دور کنن. جدای از این، باید در این زمینه به دقت بحث بشه و سود و زیان حمله به اراضی اشغالی در صدا و سیما به بحث گذاشته بشه. این طور میدان از افراد کم سواد و مسئله دار گرفته میشه و افراد مطلع در این حوزه بیشتر وارد میشن. همه وارد بشن، جایگاه ها باید مشخص باشه. فقط این رو بگم که من بعید می دونم حماس بدون استراتژی این کار رو شروع کرده باشه. فقط باید خیلی زیاد به رفتار نیروهایی که وارد سرزمین های اشغالی میشن دقت بشه، مبادا کسی را رفتاری کنه که کپی سربازان رژیم غاصب باشه. سردار سلیمانی بهترین الگو هست،
    • mohsen IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      74 18
      اون دسته که میگن جهاد ... من خودم هم خانواده شهیدم هم جانباز آخه شماها چی میدونید از جنگ یا من شماها ازون دسته اید که بیرون گود ایستادین و میگن لنگش کن خب جهاد مال زمانی هست که به خاک وطن حمله کنند نه جای دیگه مردم عزیز ایران تو فقرن بیکاری اعتیاد فساد عقب ماندگی فرهنگی بی اعصابی تعصب بی خودی دخترا پسرامون... واقعاً مشکلات مملکت بی نهایت زیاده همین بس که ما رو عربستان بخاطر چمن ورزشگاه مون مسخره میکنن چی بگم دیگه برات، خدا کمک مردم فلسطین می‌کنه خدا کمک ماها جوانان ایران هم کنه
  • رضا IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    الان بهترین موقع برای گرفتن کاخ سفید یا در واقع حسینیه شهید حاج قاسم سلیمانی هست. نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی، انتقام حاج قاسم رو شدید میگیریم، هر چی آمریکایی افقی بیاد عمودی می فرستمشون برن،:تا بفهمن با با هیچ کشوری شوخی نداریم حتی عربستان اون ال سعود شیطانی.
    • شیر فرهاد IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      7 0
      با چی میفرستی ؟
  • سیاوش IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    76 31
    شما لطف بفرمایید به بفرمایید صرفا خط و نشان برای آمریکا و رژیم فاسد صهیونیستی بکشید، بازگشت به دین(قسمت فرهنگی) تنها قسمتیش مربوط به حوزه خای غیر فرهنگی هست که با عملکرد صحیحشون نگاه مردم رو به حکومت دینی بهبود ببخشن. وگرنه کوچک ترین دخالت قهری نیروی مسلح در این مسائل بزرگ تربن ضربه رو جایگاه خود نیروها می زنه و اصلا نباید در این حوزه به صورت مستقیم وارد شد. برخورد با این مسائل(فرهنگ زندگی روزمره مردم)مسئله ضد امنیتی هست، نه خود این مسائل. البته طراحی فرهنگی باید باشه، این رو دارم. یکی از الگوهاش هم حزب الله لبنان هست که اتفاقا فرزند خلف خود ماست، گاهی فرزند می تونه چیزهایی به ما یاد بده. ما به نیروهای مسلحمون افتخار می کنیم..
  • بنده ی خدا IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    زنده باد ایران و رهبر عزیزمان الهم عجل لولیک الفرج
    • محمدصابری IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      2 8
      نظربنده اینه اول به فکرفلسطین ومردمان غزه است نه به فکرجنگ وبی عدالتی اونهااونجاگرسنگی وتشنگی روتحمل میکنن دراین شرایط سخت اون وقت ما اول به فکربرنج وروغن ونان وشکمان باشیم کوفت بخوریم بهتره اره ماامنیت کشورمان روبه هیچ چیز نخواهیم داد
  • هژیر IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    به داد مردم و جوانان برسید چرا کاری نمیکنید تو منطقه اقتصاد اول باشیم چرا کاری نمیکنید که از ژاپن و کشورهای دیگر جلو بزنیم چرا جنگ افزار قوی تر می‌کنید ولی ۴۰ساله یه ماشین خوب نساختید با این همه گاز نفت طلا ضعیف ترین پول دنیا داریم بهتره با دنیا دست دوستی بدین حالا که قدرت دارین وقتش نشده مردم در رفاه آسایش بشن
  • اسکندری IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    این ها رو جیب خالی من قبول نمیکنه
    • حسین IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      2 6
      لگه جنگ افزار قوی نمیکردن الان تو هم مثل سوریه و عراق به دست داعش و امثالش کشته شده بودی و زن و بچه ات هم دست اونا بودن و الان نبودی ک بخوای ماشین سوار بشی چ برسه به ماشین خوب و بد کشوری که اول فکر تامین امنیت نباشه بره سراغ ماشین خوب برای تو درست کردن ده سال نشده میشه مثل عراق و افغانستان الان هم اگه امثال تفکرات تو دو دستگی تو مملکت ایجاد نمیکردن و مثل بچه های صنعت موشکی دل میسوزوندن مملکت از نظر اقتصاد و خودرو هم پیشرفت کرده بود ولی امثال تو یه ادم هایی رو میارن رو کار که نزارن اقتصاد بره حلو و فکر خودشونن صنعت خودرو دست اونایی ک موشک میسازن نیست وگرنه پیشرفت کرده بود دست اونایی هست که موافق افکارشونی و دارن گولتون میزنن
  • م IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    26 52
    چه خوب بود دوتا موشک به بحرین و عربستان میزدیم تا حساب کار دستشون بیاد.
  • غلام قشقائی۰ IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    97 48
    مسلمان خاورمیانه وجهان زجروستم کشیدن تاکی همه بسیج شویم حتی اگرکشته شویم یکباربرای همیشه این غده سرطانی که هرچندوقت یکبارسربازمی کندراریشه کن کنیم به حول وقوه الهی.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    47 17
    عاقلانه باید رفتار کرد الان اوضاع جنگ نیست و ضربه های زیاد کشور عزیزمان میخوره ،اونا هم نمیشینن که موشکا ما را ببینن صد درصد دفاع میکنم و تو این اوضاع اقتصاد داغون میشیم باید سر فرصت ای دیگه انتقام گرفت
  • شیر فرهاد IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    87 80
    کدوم خط کدوم نشان ؟ با تجهیزات شصت سال پیش؟ واقع بین باشید آمریکا ابر قدرت دنیاست
    • امیر نعمتی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      7 6
      جالبه تو میدونی اونا ابرقدرت هستن و خیلی از ما قوی ترن و ما در حد اونا نیستیم ولی خودشون نمیدونن!!! این حرفا واسه دهه پنجاه و شصت بود یخورده اطلاعات هم تو این زمینه داشته باشی بد نیست برو ببین فرمانده های نظامی آمریکا چ حرفایی راجب قدرت نظامی ایران و بازدارندگی ایران میزنن.یا شایدم اونا نمیدونن و تو میدونی! اونا خودشون میگن فکر جنگیدن مستقیم با ایران هم خودکشیه چ برسه عمل کردن بهش بعد ایرانی هایی مث تو.....دوخط سواد هم خوب چیزیه والا
  • محسن IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    قدرت نظامی آمریکا را در عراق و افغانستان دیده‌ایم و دوست نداریم آن را تجربه کنیم.
    • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      7 6
      آمریکا در افغانستان چکار کرد با موتور سيکل طالبان می‌آمد آمریکایی ها باتانگاشون فرار می‌کرد ن
    • عباس اول IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      4 4
      زنده باد ایران وزنده با رزمندگان وزنده با دفلسطین مرگ بر اسرائیل که ۷۰سال مردم فلسطین رابه خاک وخون کشید.بازهم با صدای بلند میگم مرک بر اسرائیل کودک کش.ومرگ برهانی آن آمریکا
    • شهروند IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      6 1
      کدخداست
  • حسین علاءالدین IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    انشالله به یاری امام زمان
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 1
    ندای ؛هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی از سوی بیت المقدس می آید . مسلمانان جهان یک بار و برای همیشه باید تکلیف اسقاطیل را روشن کنند .به خدای احد و واحد قسم یکی از ریشه های ظلم همین غده سرطانی است .
  • حسن IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    من که بازوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را می‌بوسم!زنده و پاینده باد نیروهای مسلح ایران
  • کورد بافرهنگ IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    حوزه و بسیج وسپاه باید حمله کنن آبرومان در خطره تمام دنیا به ایران بد بین شدن که کار ماایرانیها بوده حمله کنید بهشت برین جایگاهتان
  • میثم IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    اول به کمک غزه و حماس نیرو ارسال کنید و اسرائیل رو نابود کنید تمام مسلمانان این بار رو واقعا باید متحد بشن چونکه قراره جنگ بزرگی بشه تو منطقه این بار با سالهای اخیر فرق میکنه ،،،،،، انشالله آرزوی موفقیت برای ایران عزیزم و حماس میکنم 🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏
  • حسن IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    خداوند پشت و پناهتان ای یاوران نور بر ظلمت بتازید
  • هادی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    با کمک کشور های همسایه برید کمک مردم مظلوم فلسطین و اسرائیل نابود کنید
  • من ایرانیم IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    مرگ بر امریکا،مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس که جد بزرگ همه استعمارگران دنیاست اما از دشمنان اولویت آخر به حساب میاد، مردم مظلوم غزه فعلا با حمایت بسازید شاید خط و نشان ها کارساز بشند.
  • من ایرانیم IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 1
    وقتی نظرها رو میخونی میفهمی که چرا باید حال و روزمون این باشه.. ای داد از فقر و بیسوادی فرهنگی ، مردمی که با مطالعه میونه ای ندارند و تاریخ نمیونند.
  • محمد باقری IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    احتمالش زیاده این بچه کشی‌ها از اسرائیل کار نفوذیهای عربستان در حماس است برای خراب کردن ایران.
  • حسین IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    خط و نشان بی فایده است عمل کنید ...
  • جعفر IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    الموت الاسراییل.
  • محمد IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    ناو هواپیمابر نفتکش و قایقهاشونو تو خلیج فارس بگیرید و جزو اموال تملیکی بزارید تو بورس برای مزایده دیگه جرات نکنن سمت خاورمیانه بیان
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    درست است که ماموران روحیه شهادت طلبی دارند ولی به آنها هنگام مقابله با اشرار و قاچاقچیان زره و لباس ضد گلوله بدهید.
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    امام خمینی رحمت اللہ علیہ فرمودبرھرمسلمانی واجب است خودرابرای جنگ باسرایل آمادہ کند
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    باید کشورهای مسلمان هم مانند آمریکا زود دست به عمل بزنند وبه جهان جهانیان بفهمانند مسلمانان یک پارچه هستند و شر اسرائیل و آمریکا رو بکنن به امید پیروزی مسلمانان یا علی مدد
  • عادل IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    با عرض سلام اینکه ایران روز به روز قدرتمند بشه خیلی خیلی خیلی عالی هست تا حداقل هیچ کسی جرات نکنه به خاک ما حمله کنه و فقط خدا کنه روز به روز پیشرفت کنه حداقل بتوانیم بیشتر و بیشتر افتخار کنیم .....آمین 🥰🤲
  • ایرانی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    همه برای جهاد قدس مرگ بر صهیونیست مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    باید زنان و کودکان را از غزه خارج کنید و با فراغ خاطر به جنگ با اسرائیل روید و در مدت زمان معینی دشمنان را در هم کوبید و آنان را شکست دهید
  • حاج علی سین IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    راه شهادت ازاد شده دوستان بسیجی و سپاهیان گرمی کسای که شهادت افتخار میدونن بسم الله
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    دمتون گرم قطر وپاکستان .فقط پایه های گنبدآهنین روبزنید
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    الآن بهترین فرست برای نابودی اسرائیل هست فرست را از دست ندهید پیروزی با رزمندگان اسلام هست انشاالله
  • Mehran IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    کشوری قدرتمنده که سر چهار راه خیابون کودک کار نداشته باشه و سر مردم تو سطل آشغال نباشه
  • ناشناس IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    بر تمامی روسای جمهور وزرا . نماینگان مجلس . مسئولین رده بالای قبلی و فعلی برادران وخواهران سپاهی و بسیجی.و امت حزب اله از اوجب واجبین که درکنار برادران دینی ساکن عزه . لبنان . فلسطین بوده و دوشا دوش انان بوده و با صهیونیست غاصب و کودک کش مبارزه کنند ...
  • DE ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    باید در خلیج فارس نابودشون کنیم تا گوشه گیر شود
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 1
    ما که آخر میمیریم بهتر است تا جوان هستیم بمیریم محتاج دیگران نشیم چه مرگی بهتر از این که در دفاع از مظلوم باشه
  • ایرانی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 1
    ببینید عزیزان خودشونم میدونن خودمونم میدونیم ایران لقمه راحتی نیس به راحتی بخوریش ... میده گلوشونو و پایین نمیره خیالتون راحت اگه غیر این بود الان فاتحه ایران و ایرانی خوانده بود پس کم بحث کنید. این لایک ها هم که خلاف ملت و دولت خورده همه فیک و کار خارج نشین هامثل مجاهدین الافه اوکی من الله توفیق...
  • شهریار صفدری حاجی دولو IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    با سلام.الان مسئله فلسطین عین مسئله خود ایران هست.باید با تمام قوا به حماس کمک کنیم و تا آخرش پشتیبانی کنیم حتی اگه جنگ جهانی بشه.عده سرطانی ثهیونیست باید از کالبد زمین برداشته بشود اونم بدست جمهوری اسلامی ایران.ما ایرامیان از جنگ نترسیده ایم در طول تاریخ .اسراییل دشمن ماست مگر کم دشمنی و جنایت و ترر نکرده است در درون مرزهایه خودمان.دشمن که. شاخ و دم نمیخواد .
  • علی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    درود بر ایران مقتدر..قدرت پوشالی امریکا در عراق و افغانستان دیدیم آخرش فرار کردن...اینجا ایرانه داداش..لبیک یا خامنه ای
  • الله نور جلیلیان IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    10 2
    اگر دربرابر طالبان پیروز شدید آن وقت برای آمریکا خط و نشان بکشید
  • قاسم حمیدی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    4 1
    دوستان عزیز کشورمان ایران بهترین است کشور ما ایران فقد یک مشکل دارد ما نباید از اقاصادمون رنج ببریم اگه اقتصادمون رو درست کنن و مردم ایران از بی پولی و اقتصاد رنجی نبریم هیچ مشکلی دیگه نداریم بیشتر مردم عزیز ایران واقعا گرسنه هستن و دارن از اقتصاد رنج بزرگی میبرن این مشکل اگه درست بشه و بتونیم قیمت همه چی بیاریم پایین هیچ وقت به کشورمان پشت نخواهیم کرد خودم رو میگم من از گناوه به اهواز داخل خط بار کار میکنم و یک ۴۰۵ مدل ۸۳ دارم که بار غیر مجاز نمیبرم باری که میبرم لباس یا روسری زنانه یا لامپ ال ای دی یا اسباب بازی هست خلاصه ماشینم گرفتن با بار ۲۸۰ عدد پیراهن که فقد صندوق ماشین پر بود داخل کابین یک عدد پیراهن تک پوش نبود برای خودم یه کار درست کرده بودم و نون حلال در میاوردم کرایه ام از گناوه تا اهواز ۲۲۰۰ بوده و خداروشکر رازی بودم ماشینم توقیف کردن و انگ قاچاقچی بهم چسبوندن این صحبت برج دو همین سال گذشته بوده یعنی پنج ماه پیش مراجعه کردم که ماشین پوکیده ازاد کنم بهم گفتن باید سند خونه یک میلیارد سیصد میلیون وسیقه بذاری جا خودت و صد میلیون پول بلوکه کنی جا ماشین که ازادیی ماشین بهتبدیم
  • روژان IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    6 2
    زمان امام حسن ،تعداد مسلمین کم بود امام حسن مجبور به صلح شد الان هم تعداد مسلمین غزه کم تر از همیشه هست ،با این کارشون خود کشی کردن ... غزه شده میدان جنگ ملت ها‌... تموم کنید این جنگ و خونریزی به خاطر زمین و وطن رو...
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    8 2
    تو رو به اون خدا آنقدر شاخ وخونه نکشید برای آمریکا ... صلح کنید
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    12 0
    خوش به حال مردم عمان و قطر و ...که مسلمان هستن و در آرامش زندگی میکنن
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    8 0
    اجازه ندهیم کشور ما در مسیر نابودی و ویرانی قرار گیرد پناه بر خدا
  • کارگر IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 3
    گر عضوی بدرد آورد روزگار دگرعضوها را نماند قرار تو کز محنت دیگران بی غمی نشایدکه نامت نهند آدمی بعضی ازکامنتها رو که خوندم واقعا خجالت کشیدم که به این انسان نما ها آدم بگویم شما که خودت رو آدم فرض میکنیم به فرمایش امام حسین(ع) اگرمسلمان نیستین لا اقل آزاده باشین همه فکرذکرشما شده مال و اموال خوردن .....
  • رضا NL ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    11 0
    تازه جنگ شروع شده ترکش هایش هم قطعابه ایران خواهدرسید
  • جواد IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 14
    ما از سپاه خواهشمندیم یه فکری بحال غزه کنه
  • جهان ارا IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    9 8
    ای کسانی که خود فروشی کردید وکامنت میذارین به خیال خامتون دل ملت خالی کنین اینو بدونین این ملت به قول روح الله به غیراز ایمان وامید به حق تعالی در مقابل شاه خائن وصدام خونخوار چی داشت اما از امتحان سربلند بیرون اومد اینو بگم ملت همون ملت بلکه اگاهتر پس اینو بدونین کار اربابان کثیفتون به اخر رسیده وااز این منطقه رفتنین به یاری امام زمان( عج) اگه اربابتون کاری ازش بر می اومد جواب سیلی عین الاسد رو میداد الان هم اومده وسط حرف یامفت میزنه!اگه بخواد غلط زیادی بکنه بدونه شب دراز است وقلندر بیدار
  • محمد IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    6 2
    باسلام.داداش من،کسی منکر کمک کردن نیست شمایی که ایرانو با پنجاه سال پیش مقایسه می‌کنی!!یا آقایی که میگی کار هست تو کار پشت میزی میخای،فکرکنم تا حالا شرمنده زن و بچه نبودی که درک کنی دیگران و!؟با ده تومان حقوقی که۱۲ساعت کار میکنیم کرایه ۴تومنی و؛برقو آب و گازم کنارش.ببینم میتونی زندگی کنی؟یه کم دستتو از جیب بابا جونت بکش بیرون.ببین میتونی زنده بمونی؟خدایا یه کم تفکر!!!!
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    9 10
    هیچی بالاتر از امنیت نیست با نان خشکم شکم سیر میشه
  • خ IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 6
    هر ماه ۲۰ میلیون یارانه بدهید باشه میریم جنگ
  • سی IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 8
    این قتل عام فلسطین جلوی چشم همه است دشمنی که زن بچه یا نظامی یا به هر شکل ممکن نمی‌شناسد همه چیز را غیر انسانی قتل میکند برای دیدن این واقعیت باید متحد باشیم و مشت مان به دهان دشمن باشد از قدیم گفتند دشمن پدر دوست پسر نخواهد شد
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 10
    اسراییل بزودی زود از صحنه روز گار محو خواهد شد .ومردم غزه اونروز تمام رنجها وزخمهایی که در مسیر نابودی صهیونیستها خوردند رو جشن پیروزی خواهند گرفت این دفاع مقدس هست وخدا یاریشان میکند وازاین رو تمام ازاد مردان وزنان ازاده جهان به دور از هر رنگو نژادو مذهبو گرایشی برای این مردم مضلوم فداکاری خواهند کرد.و این وعده خداوند است
  • علی US ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    5 3
    در این جنگ غزه معلوم شد اغلب کشورهای اسلامی زیرنفوذامریکاهستن یکی جرعت نکرد حرفی علیه اسرائیل بزنند
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 8
    درود بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، به دلیل اینکه هیچ کشور ظالمی جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارد .
  • Alireza IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 10
    امریکاازاودنیا اومده اب خلیج فارس داره دخالت می‌کنه ی بارکشتیهاشوبزنیدازاین غلطا نمیکنه
  • حسن IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 6
    سلام درود خداوند بر تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چند شبانه روز است خواب خوراک ندارم برای این مردم بی دفاع تور خدا یه کاری بکنید من که حاضرم برای این مردم جانم را بدهم ولی چطور برم
  • ع IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 6
    زنده باد ارتش و سپاه و بسیج.وایران وا یرانی ومردم مظلوم فلسطین وتمامی آزادگان و آزاداندیشان جهان مرگ بر اسرائیل کودک کش ومرک برحمایت کننده اسراعیل
  • علی‌‌‌‌ طراویان‌‌ US ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 5
    اعلام‌آمادگی‌میکنم‌‌برای‌رفتن‌به‌منطقه‌جنگی‌برای‌رویاروئی‌با‌کودک‌کش‌‌های‌غاصب‌و‌صهونیستی‌ بسم‌الله‌
  • رضا IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 1
    به خاطر هزینه مانور ناراحت شدم
  • حسین IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 1
    در ادامه پیام بخاطر اینکه این حقیر جانباز و ایثار گرم و بسیجی هستم تا وقتی توان داشتم با همکاری کالای قاچاق و بسیج و همت دوستان خیلی از تخلفات جایگاه داران و کارت های اجاره ای ضبط کردیم و الان بازنشسته هستم و قبل از موعد بخاطر ناراحتی ریوی جا مانده از دفاع مقدس دیگر توان همکاری ندارم ولی حاضرم جهت کمک به عزیزانم در محدوده روستای خودم و با حکم جلو حجم ورودی سوخت از شیراز یا حاجی آباد یا هر قاچاقی که از سمت روستای ما چه وارد و چه پارچه و سیگار خارج می شود بگیرم و پاسگاه گنو باید همکاری کند در ضمن وارد روستای دشت امام که بین دو اتوبان رفت و برگشت قرار دارد آنقدر دپه سوخت قابل رویت است که اکثر دیوارهای خانه‌ای که سوخت دپو می کنند کاملا پیداست فقط همت و برخورد قاطع و بازدارنده می خواهد به خدا خانواده ای که سه سال پیش خانه نداشت الان خودرو چند میلیاردی و دو باب خانه ویلایی با تمام امکانات در روستا و چند باب خانه در شهر بندرعباس دارد به خدا با مسدود کردن حسابها با بررسی بیشتر با همکاری مردم و نیروی انتظامی و عزیزان در کالای قاچاق و با همکاری سربازان گمنام امام زمان همه دست به دست هم بدهیم
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    7 0
    بازم جنگ و جنگ چرا نمیشه با صلح زندگی کرد و مردم راحت زندگی کنن؟ ساخت بمب و موشک باعث افتخاره ولی بعد از اینهمه جنگ وقت زندگی و صلح نیست؟
  • حسن ابوالقاسم IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 12
    مرگ بر اسرائیل محو شده ، همانطور که رهبر عزیز فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ، شمارش معکوس محو اسرائیل از صفحه روزگار از شنبه پانزدهم مهر با عملیات طوفان الاقصی کلید خورد و به فضل خدا و عنایت اقا امام زمان در آینده ای نه چندان دور این حقیقت محو اسرائیل به وقوع خواهد پیوست
  • سجاد IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 0
    سردار توروبه خدا دستور حمله روصادرکن ماهمه امادیم
  • محمد حسین ۹۰۱ IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اگر کشورهای همسایه ایران قابل اعتماد و دو رو نبودند ایران بی شک گردن کشور اسرائیل را میشکست...و برای آمریکایی ها و دشمنان درس عبرتی میشد...البته کشور ما اگر ضربه ای بخورد تل آویو با خاک یکسان میشه...جوانان ایران غیور هستند و با فلسطینی ها قابل مقایسه نیست
  • اف IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    احسنتم
  • مرادی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 0
    اسرائیل را با خاک یکسان کنید تا دیگه حرف و حدیثی نمونه
  • سعید IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 1
    احمقهای نادان ترسو اینجا نظر ندهند ابر قدرت ماییم چون با خدا هستیم و خدا با ماست نظام آمریکا و اسراییل را نابود خواهیم کرد سران آمریکا و اسراییل و غرب رو انتقام سخت خواهیم کرد .اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 0
    همشهری انلاین لطفا همه نظر ها رو پخش کن حتی نظر مخالف ها رو
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بجای این مرگ بامریکا ومرگ براسرائیل گفتن باید وارد عمل شد الان وقتشه که فلسطین حمایت کرد واسرائیل نابود کرد جهاد ..
  • اسماعیل IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    سلام بر همه مسلمانان جهان هر روز در فلسطین اشغالی و غزه ؛ مسلمانان کشته میشوند و مسلمانان جهان ساکت و فقط شعار میدهن، هر روز در فلسطین اشغالی امام حسین و اهل بیتش کشته می‌شوند و ما مسلمانان ساکت هستیم و بیننده ، همانطور که امام حسین و اهل بیتش را کشتن ، اگر واقعا امام حسینی هستید و دنبال انتقام خون امام حسین و اهل بیتش هستید ، الان وقتش هست بلند شید و در دفاع از امام حسین فلسطین بجنگید نه فقط بیننده، امام حسین به ما آموخت که با عزت بمیریم ولی با ذلت زندگی نکنیم ، اگر همه کشورهای مسلمان از همه طرف به رژیم کودک کش حمله کنن مطمئن باشید برای همیشه ازش شیطان خلاص میشود در غیر اینصورت همیشه با ظالم طرف هستید ، پیروز میدان راه امام حسین ع هست ، همان طور که امام حسین و اهل بیتش رو تنها گذاشتن ، مردم فلسطین رو تنها نگذارد، فرج امام زمان نزدیک هست
  • ناشناس IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    تروخدا جونامونو حیف نکنید و اسم جنگ رو نیارید چؤن بجز کشتن مردم وانسانهای بی د۵اع چیزی ندارد و ترو هر کس رآ که دوستدارید برا قدس کسی رو نفرستید مالی کمک کنید ولی جانی نه به هیچ عنوان یا ربالعمین پشت پناه نیروهامون باش
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    انشاالله موفق و پیروز باشند باقدرت و با تدبیرهای خوب و کار آمد و کور شوند حسودهایی نه خاسیتی دارند نه تشویق میکنند نه کمکی میکنند فقط مفت خور و بد اندیش هستند و دستشون برسد خیانت به ملت و کشور برای دشمن میکنند که حساب آنها هم مثل همیشه پاسداران کشور و حتی ملت ایران رسیده میشود
  • آروین IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اسرائیل بچه کش با وجود رسانه های زیادی که داور قصد دارد برای خودش مظلوم نمایی کند بیدار باشید شبکه منو تو کارکنانش بخصوص ریس شبکه در اسرائیل درس خونده و شبکه های دیگه آگاهی رسانه داشته باشین در ضمن مرز ما با فلسطین و کشور عربی نزدیکه نباید دشمنان به ما نزدیک بشن اونا با مردم ایران مشکل دارن همانطور که بیش از ۷۰ سال پیش داشتند مث اینکه فراموش کردین اسرائیل دوست نیست سیاستش همینه اما روحیه مبارزه در ایران و ایرانی اینو ثابت کرده
  • بنده گناه کار IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    عزیزان اگر میخواهین تفکر صهیونیسم را بشناسین باید تو تاریخ دنبالش بگردین برای مثال از اونجایی که نزدیک به سه قرن پیش یکی از بزرگان صهیون کل داراییش را سرمایه کرد تا پنجاه سال بعد مرگش هم بورسیه اموزش تفکر شیطانی صهیونیسم در دانشگاه های انگلیس بشه تااین تفکر جهانی بشود وانسانیت از بین برود! یک مثال کوچک میزنم این را بدونین شخصی که دارای این تفکر اگر خودش را در خطر ببین حاضر که حتی عزیز انش را فدا کنه تا از این موقعیت در بیاد یعنی در حقیقت ان شخص انسان نیست بنده شیطان *کسی که در زمان ما این تفکر را خوب شناخت وراه مبارزه با ان را دراسلام ناب حضرت محمد (ص)به ما معرفی کرد امام خمینی بود ایشان اشاره خوبی کردن که اسراییل یا همان صهیونیسم غده سرطانی است برای بشریت که باید از بین برود برای بقای انسان در زمین. دوستان این را بدونین امریکا وامثال ان یعنی بزرگانشون که دارن از اسراییل حمایت میکنن اگر منافعشون را حتی از طرف مردم خودشون درخطر ببینن همین بلایی که دارن سر مردم بیگناه غزه میارن سر انها میارن چون این خصلت شیطانی از زمان حضرت ادم بوده وتا ابد خواهد ماند فقط اسمش را در هردوران عوض میکند
  • جهان ارا IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    خداوند متعال درقران به انسان فرموده که ای انسان اخلاق توهر چقدر هم بد شده باشه و توسط شیطان بزرگ کافر شی باز اخر کار التماسم میکنی همچون کسی که وسط اقیانوس تنها مونده وچاره ای نداره بلاخره دستاشو بالا میگیره وازمن کمک میخوادچون روح تو از من حتی اگه اون را الوده معصیت کرده باشی *مثالش ان کسی که روز عاشورا گودی قتلگاه اومد بالای سر مولا امام حسین (ع) اومد تا سر ایشان را جدا کند امام فرمود فلانی ازتو گمراهتر نبود که میخوای اینکارو بامن بکنی انکس ازحرف امام جا خوردوبرگشت و رفت.پس بدانید سران خودپرست وفتنه گر صهیونیسم جهانی هر چقدر هم به ضرب و زور تبلیغات رسانه ای خودشون را محق نشان بدهند دیر یازود کارشون تمام چون دنیا به سمتی میره که ازادیخواهان جهان تعدادشون زیاد میشه واین وعده اسلام که حق برباطل پیروز خواهد شدپس این وسط کسی ضررمیکنه که به سمت باطل راهی باشه دعا کنیم خدا قبل از مرگ فرصت توبه به ما بده وسلام