اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر پاسخ شدید به جنایت های رژیم صهیونیستی گفت که تصمیم گیری برای آغاز نبرد طوفان الاقصی و اجرای آن توسط خود فلسطینی ها گرفته شده است.

اسماعیل هنیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شبکه الجزیره، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس امروز سه شنبه گفت: وحشگیری کابینه رژیم صهیونیستی علیه ملت ما در غزه بیانگر نتایج شدید ضربات گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس و گروههای مقاومت بر پیکره این رژیم است.

وی افزود: نبرد طوفان الاقصی با تصمیم گیری خود فلسطینی ها آغاز و اجرا شده است.

هنیه تصریح کرد: ما به طرف هایی که با ما درباره پرونده اسیران دشمن تماس گرفتند تاکید کردیم که گشوده شدن این پرونده بعد از پایان نبرد خواهد بود.

کد خبر 795734
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • حرف حساب IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    7 11
    هیچ انسان عاقلی نمی گذارد که که طرف مقابل صدبار به او کتک بزند و او بنشیند و فقط نگاهش کند بلکه او حتی اگر هزار بار ضعیفتر هم باشد بلاخره با حداقل توانش ضربه ای به او می زند. چطور غرب انتظار دارد که 75 سال ظلم یکطرفه از سوی اسرائیل به ملت فلسطین تحمیل شود و انها فقط سکوت کنند و نظاره نمایند، اینکار از نظر غرب منطقی است؟؟؟ آیا خود غربیها هم در مقابل ظلم و اشغالگری هیتلر ساکت نشستند ؟؟؟
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    5 7
    الله اکبر
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    21 3
    سوالی که مطرحه اینه که خانواده فرماندهان حماس در غزه زندگی می کنند یا نه؟
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      4 7
      بله سوال بعدی
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    7 5
    تنها راه نجات فلسطین از این ذلت ، جهاد و اتحاد ممتد است. منتظر کسی نباشند. هیچ کشور عربی به آنها کمک نمی کند و گذشت زمان ، تنها مشکل آنها را بیشتر می کند و این ۷۰ سال حق آنها کم رنگ شده و در بین کشورها شرایط آنها عادی شده است. . شهادت بهتر از زندگی با ذلت است. اگر مصصم باشند بی شک می‌رود نی شوند. این قوم ظالمین اسرائیل یک طبل تو خالی و در عین حال وحشی و جنایتکار هستند