رئیس سازمان ملی استاندارد ضمن اشاره به اینکه در صورت کم شدن محدودیت ارزی و صلاح وزارت ارتباطات به زودی آیفون ۱۴ رجیستر خواهد شد، درباره خودروهای وارداتی توضیح داد: مانع‌تراشی استاندارد برای واردات خودرو دروغ محض است.

آیفون 14

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی اسلام پناه در نشست خبری اظهار کرد: بحث کم‌فروشی بین دستگاهی است و سازمان استاندارد مسئولیت اوزان را دارد. سال گذشته اعلام کردیم میزان کم‌فروشی بیش از ۴۱ درصد است، اما در حال حاضر این رقم ۱۸.۵ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه شاخص‌های کیفیت کالا به زودی رونمایی می‌شود، گفت: با همکاری دانشگاه شریف این شاخص‌ها بررسی شده در همه استان‌ها در حوزه ۵۶ قلم کالا بررسی شده که نشان می‌دهد خودرو و دخانیات کم‌ترین رضایت مردم را به خود اختصاص داده و در مورد برخی کالاها مثل شوینده‌ها نیز رضایت در سطح بین‌المللی بوده است.

اسلام پناه با اشاره به جایگاه بیست و دوم ایران در استاندارد جهانی، در پاسخ به سئوالی در رابطه با رجیستر شدن آیفون ۱۴ اظهار کرد: اگر محدویت‌های ارزی کم شده و وزارت ارتباطات صلاح بداند این کالا در آینده رجیستر خواهد شد اما در مجموع این گوشی از نظر تکنولوژی مشکلی ندارد، پول ذخیره کنید که به زودی بتوانید آیفون ۱۴ بخرید.

کد خبر 795614
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha