بازی پرسپولیس و گل‌گهر فقط ۲ضربه داخل چارچوب داشت که هر دو ضربه از خط دروازه‌ها عبور کردند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا با ارائه یک نمایش زیبا الدحیل را شکست داده بود در بازگشت دوباره به لیگ برتر به آن اندازه درخشان بازی نکرد اما در نهایت بر گل‌گهر پیروز شد. ترکیب سرخپوشان در بازی با گل‌گهر همچنان بدون وحید امیری و مهدی ترابی بسته شد اما میلاد سرلک به ترکیب بازگشت و با ورود او مسعود ریگی دوباره نیمکت‌نشین شد. تیم یحیی با ترکیب جدیدش در مصاف با تیمی که طی بازی‌های قبلی‌اش فقط یک گل خورده داشت به سختی به گل رسید و به سختی از این گل محافظت کرد. آمارها نشان می‌دهد امید گل پرسپولیس در این بازی به نیم هم نرسیده و تعداد شوت‌های داخل چارچوب این تیم دقیقا به اندازه تعداد گل‌هایش بوده است؛ یعنی فقط یک شوت!

مجموع امید گل؛ کمتر از یک

بازی مالکانه پرسپولیس که عادت این تیم در لیگ برتر است در بازی با گل‌گهر هم تکرار شد. سرخپوشان در ۵۹درصد زمان بازی توپ را در اختیار داشتند و در تعداد پاس هم ۵۵۷ به ۳۷۹برتر بودند. دقت پاس پرسپولیسی‌ها در این مسابقه ۸۶درصد و دقت پاس گل‌گهر ۸۰درصد بود. اما در نتیجه این مالکیت و توپ داشتن، موقعیت‌های چندانی نصیب پرسپولیس نشد. امید گل این تیم ۰.۴۷ بود که فقط ۲صدم بیشتر از امید گل تیم میهمان (۰.۴۵) بود. پرسپولیس در این مسابقه ۱۳شوت زد و گل‌گهر ۸شوت، اما همان امید گل پایین ۲تیم نشان می‌دهد این شوت‌ها در چه موقعیت‌هایی زده شده‌اند. هر دو تیم فقط یک شوت داخل چارچوب داشتند و جالب اینکه هر دوی این شوت‌ها تبدیل به گل شدند. با این تفاوت که گل پرسپولیس دیده شد اما گل گل‌گهر دیده نشد.

گلساز بالاتر از گلزن

شهاب زاهدی در بازی با گل‌گهر بالاخره طلسم را شکست و موفق به گلزنی شد. او در این بازی ۶شوت زد که فقط همین یک شوتش داخل چارچوب بود. زاهدی از سایت متریکا نمره خوب ۷.۷۵ را دریافت کرد اما برای اینکه بهترین بازیکن میدان شود ۲صدم کم آورد. دانیال اسماعیلی‌فر که پاس گل زاهدی را به این مهاجم داده بود با ۳پاس کلیدی و دقت پاس ۸۸درصدی نمره۷.۷۷ گرفت و برترین بازیکن زمین شد. دیگر بازیکنان برتر این میدان ۲مدافع میانی پرسپولیس بودند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان با نمره۷.۴۴ و مرتضی پورعلی‌گنجی با نمره۷.۴۲ ازجمله بازیکنان موفق این میدان بودند و بعد از این مسابقه با آمادگی کامل راهی اردوی تیم‌ملی شدند. بهترین بازیکن گل‌گهر هم نوید عاشوری بود که نمره۷.۳۵ را از متریکا دریافت کرد.

کد خبر 795528
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha