نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه با هشدار درباره قاچاق تسلیحات از اوکراین به دیگر مناطق جهان، گفت سلاح‌های ارسالی غرب به کی‌یف هم‌اکنون در فلسطین اشغالی به کار می‌روند.

دیمتری مدودف روسیه

به گزارش همشهری آنلاین، «دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) افشا کرد که رژیم موقت صهیونیستی در حال استفاده از تسلیحات ارسالی غرب برای اوکراین، علیه فلسطینیان است.

مدودف طی بیانیه‌ای گفت: «تسلیحاتی که نظامیان آمریکایی فراری در افغانستان به جا گذاشتند نیز بدون هیچگونه بازدارندگی و مانعی در تمام نقاط حساس استفاده خواهد شد».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی درباره اشاعه تسلیحاتی بی‌ملاحظه غرب به رهبری آمریکا توضیح داد: «وضعیت بدتر هم خواهد شد و انتظار می‌رود موشک‌ها، تانک‌ها و هواپیماها به زودی از کی‌یف در بازار سیاه ظاهر شوند».

رئیس جمهور سابق روسیه ادامه داد: «حتی قبل از وقایع جاری، مقامات فاسد اوکراین همه چیزهایی را که از شرکای خارجی دریافت کرده بودند، می‌فروختند. کی‌یف هر چیزی را به‌ویژه گاز، نفت، غذا و مواد اولیه کشورهای دیگر را به سرقت می‌برد».

او روز شنبه با بیان اینکه آمریکا «بازیگر اصلی» درگیری فلسطین-رژیم صهیونیستی است، گفت که آمریکا باید در حل‌وفصل این درگیری مشارکت کند اما در عوض روسیه و اوکراین را در مقابل هم قرار می‌دهد.

دیمیتری مدودف در این خصوص افزود: درگیری میان اسرائیل و فلسطین دهه‌هاست که ادامه دارد و ایالات متحده آمریکا بازیگر اصلی این درگیری است. اما آمریکای احمق و متحدانش به جای آنکه برای حل‌وفصل این درگیری همکاری کنند، علیه ما به نئونازی‌ها کمک می‌کنند و روسیه و اوکراین را به درگیری می‌کشانند.

درگیری‌ها امروز (دوشنبه) در سومین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه اشغالگران بین نیروهای رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در مناطقی در داخل اراضی اشغالی ادامه دارد و صهیونیست‌ها نیز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند که منجر به شهادت غیرنظامیان بی‌دفاع و تخریب منازل و مساجد شده است.

کد خبر 795365
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    1 2
    روانی انگار آمریکا به اکراین حمله کرده ؟جناییتکاران متجاوز چقدر رو دارن ؟دیگ به دیگ میگه روت سیاه .