امشب ممکن است یک اتفاق مهم در ایتالیا رخ دهد. اگر آاس‌رم به آتالانتا هم ببازد، ژوزه مورینیو از هدایت این تیم برکنار می‌شود.

مورینیو

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم او وضعیت خوبی ندارد و تنها یک‌برد پرگل در این فصل به‌دست آورده. سرمربی پرتغالی در پاسخ به انتقادات گفته بود تاکنون این شروع بد در تاریخ باشگاه وجود نداشته اما این را هم بدانید که تاکنون سابقه نداشته تیم در ۲فصل پیاپی به فینال رقابت‌های اروپایی راه یابد. اما به‌نظر می‌رسد آن ۲‌فینال که به یک قهرمانی در لیگ کنفرانس و یک شکست در فینال لیگ اروپا مقابل وستهم منجر شد، نمی‌تواند وضعیت مورینیو را روی نیمکت گرگ‌ها تثبیت کند.

پس از شکست ۴بر یک از جنوا، ۲‌برد مقابل فروزینونه و سروت به‌دست آمده اما کافی نیست. با اینکه کالیاری تیم آخر جدول است و به همه می‌بازد، باز هم نگرانی‌هایی به‌وجود آمده. به همین دلیل مدیران رم به هیچ وجه تحمل نتیجه‌ای جز پیروزی را در دیدار این هفته نخواهند داشت. آنها هشداری جدی به مورینیو در این زمینه داده‌اند و ممکن است درصورت ناکامی رم در این دیدار، خیلی زود فکری به حال تغییر سرمربی تیم‌شان برای کسب نتایج بهتر کنند. رمی‌ها تنها ۲‌برد، در ۷‌بازی به‌دست آورده‌اند. این تعداد امتیاز با تعداد خریدهای مورینیو در ۲‌فصل اخیر همخوانی ندارد.

پس از جذب دیبالا در تابستان گذشته، سرمربی پرتغالی لوکاکو و حسام عوار را هم در تابستان گرفت و توانست بازیکنانی مثل رناتو سانچس را هم به حضور در رم متقاعد کند.

روملو لوکاکو از اول ‌سپتامبر که به رم آمده، تا الان عملکردی عالی داشته؛ ۹‌بازی، ۷‌گل و ۲‌پاس‌گل اما با رفتن مورینیو او و دیبالا هم خواهند رفت. قرارداد مورینیو با رم در ژوئن آینده به پایان می‌رسد و احتمالا باشگاه، به‌دلیل وضع موجود، درخواست تمدید قراردادی را به او ارائه نخواهد کرد. از طرفی، خود این مربی هم علاقه‌ای به تمدید ندارد و به تازگی از تمایلش برای حضور در عربستان سخن گفته است. از هانسی فلیک به‌عنوان گزینه احتمالی جانشینی مورینیو یاد می‌شود.

کد خبر 794649
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha