شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
۰ نفر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری بنز سی ال اس گذر موقت فاقد مدارک به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

بنز

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "حسین بدری" افزود: برابر اشراف اطلاعاتی پلیس، مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سواری بنز گذرموقت مظنون به قاچاق از محورهای مواصلاتی استان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مامورین پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی اتوبان زنجان-تبریز خودروی اشاره شده را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری ادامه داد: در بررسی اولیه صورت گرفته از خودرو سواری بنز سی ال اس مشخص شد این خودرو فاقد هرگونه مدارک و اعتبار لازم می‌باشد که در ادامه خودرو بنز سی ال اس گذر موقت فاقد مدارک، به مقر انتظامی دلالت و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و با دستور مقام قضایی خودروی مکشوفه نیز تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی خودرو مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.

کد خبر 794602

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha