شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین علیه مواضع رژیم اسرائیل، آن را تروریستی خواند و اعلام کرد قاطعانه در کنار این رژیم ایستاده است.

عملیات طوفان الاقصی

به گزارش همشهری آنلاین، آدرین واتسون سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز شنبه به وقت محلی برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۵ مهرماه جاری در بیانیه ای گفت: ایالات متحده آمریکا به صراحت حملات بی دلیل تروریست های حماس علیه غیرنظامیان اسرائیلی را محکوم می کند. هیچ توجیهی برای تروریسم وجود ندارد.

این مقام ارشد آمریکایی تصریح کرد: ما قاطعانه در کنار دولت و مردم اسرائیل ایستاده ایم و از دست رفتن جان اسرائیلی ها در این حملات را تسلیت می گوییم.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا ادامه داد: جیک سالیوان مشاور امنیت ملی با تزاچی هانگبی مشاور امنیت ملی اسرائیل صحبت کرده است و ما همچنان در تماس نزدیک با شرکای اسرائیلی خود هستیم.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه ۱۵ مهرماه جاری عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

کد خبر 794538
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    توروخدا این غده سرطانی بدخیم رو کامل دربیارین