همشهری آنلاین: نماد معاملاتی 8 شرکت در جریان دادوستدهای بورس تهران در آخرین روز فروردین 88، آماده انجام معامله شد.

بر اساس گزارش مدیریت بازار، در این روز نماد معاملاتی سرمایه گذاری غدیر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و کارخانجات کابل سازی ایران پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بدون تقسیم سود نقدی آماده انجام معامله شد و داروسازی تهران شیمی هم پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی 87 به چرخه معاملات بازگشت.

 نماد تجهیز نیروی زنگان نیز امروز پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بدون تقسیم سود نقدی و تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی 87 بازگشایی شد و دادوستد لعاب ایران و نیروکلر با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی 87، از سر گرفته شد.

از سوی دیگر سهامداران دوده صنعتی پارس با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی87 و اعلام پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی 88 به دادوستد سهام این شرکت پرداختند.

طی دادوستدهای امروز نماد سرمایه گذاری پردیس هم با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان شهریور 88 آماده انجام معامله شد.

قرار است در پایان معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران نیز نماد معاملاتی پلی اکریل ایران جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق العاده به منظور اصلاح اساسنامه و بررسی وضعیت شرکت در خصوص ماده 141 قانون تجارت متوقف شود.

کد خبر 79443

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز