رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند که اوایل صبح امروز موشک‌هایی به مناطق جنوبی از جمله تل‌آویو اصابت کرد و یک صهیونیست نیز کشته شد.

شلیک موشک - اسراییل

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» از اصابت موشک‌ به تل‌آویو و عسقلان خبر داد و گزارش کرد که آژیرهای خطر به صدا درآمده است و پناهگاهها نیز باز شده است.

جروزالم‌پست گزارش کرد که اوایل صبح امروز (شنبه)، آژیرهای ورود موشک به مناطق جنوبی اطراف غزه، مناطقه نقب و در تل‌آویو برای چندین دقیقه به صدا درآمد.

بنا بر گزارش شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی گفته است که یک راکت به یک ساختمان مسکونی در تل‌آویو اصابت کرده است و یک مرد ۷۰ ساله نیز جان باخته است.

از طرف دیگر، رادیو اسرائیل نیز به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش کرد که حدود یکساعت پیش، حماس یک عملیات ترکیبی انجام داده است که شامل شلیک موشک و نفوذ گروههای مقاومت به اراضی اشغالی می‌شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش کردند که از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز به وقت محلی، صدای آژیر خطر از جنوب تا مرکز اراضی اشغالی شنیده شده دهها موشک مقاومت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی تأیید کرد که نیروهای مقاومت حماس وارد سدروت شدند و نیروهای رژیم صهیونیستی با اعضای گروه مقاومت حماس که به اراضی اشغالی نفوذ کردند، درگیر شدند.

کد خبر 794236
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    رژیم صهیو نیستی وامریکا کارش تمام است فاتحه خودشان را بخوانند دوران بزن و درو گذشته است رژیم صهیونیستی در جهنم آتش حماس و جهاد اسلامی خواهد سوخت....