احتمالا رضا عنایتی به خاطر کسب نتایج ضعیف از سرمربیگری تیم ملی امید برکنار خواهد شد.

تیم ملی امید

به گزارش همشهری آنلاین  یکی از منتقدین حضور رضا عنایتی در راس کادر فنی تیم ملی امید محمد مایلی کهن بود که می‌گفت من با رضا عنایتی خصومتی ندارم اما بر این عقیده هستم وی تجربه کافی برای هدایت تیم امید را ندارد و در نهایت هم این چنین شد و حرف محمد مایلی کهن درست از آب در آمد.

محمد مایلی کهن پیشنهاد داد که بهتر است از بین مربیانی چون وحیدهاشمیان و محرم نویدکیا یکی هدایت تیم امید را برعهده بگیرد.

حال بعد از حذف تیم امید خبر رسیده در ساختمان سئول خیلی‌ها به حرف محمد مایلی‌کهن رسیده‌اند و شاید در آینده برای انتخاب سرمربی تیم امید به سمت یکی از دو گزینه بروند. محرم نویدکیا هم مربی سپاهان در لیگ برتر بوده و هم در لیگ قهرمانان آسیا. وحید هاشمیان هم در آلمان مدرک مربیگری گرفته و سال‌ها مربی تیم ملی بوده است.

هر دو گزینه هم سابقه حضور در فوتبال آلمان را دارند.

تیم ملی امید باید در آینده در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به میدان برود. این مسابقات هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و هر ۴ سال یک بار تیم‌های برگزیده راهی المپیک می‌شوند.

کد خبر 794046

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    8 1
    به رسم همه سالهای گذشته تیم امید به خواب سه ساله رفت وبعد سه سال بگیر بگیر شروع میشه ۳ ماه مانده به بازیهای انتخابی المپیک یه نفر گمنام را مسول میکنند حذف و...
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    11 0
    چرا مدیران بی کفایت فدراسیون بهای کوتاهی های خود را با بردن آبروی دیگران پرداخت میکنند.عنایتی فردی محترم است،اما با احترام در حد تیم ملی نیست،تیم امید مربی کارکشته قوی میخواهد،حالا میخواهند وی را برکنار کنند ،خوب جانشین او کی معرفی میشود،یک هفته قبل از مسابقات؟آقای تاج حالا که مشکل مصلحتی قلبتان حل شده چکار می کنید
    • علی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      0 0
      آفرین حرف حق زدی
  • مهدی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    3 6
    سلام به نظرآقای کاشانی احترام بزارید وافشین قطبی رو انتخاب کنید البته اگرسیاسیون اجازه بدن
  • بنده خدا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    7 1
    رئیس فدارسیون فوتبال که میلیاردها تومان ... ... ... واسه رضایت خاطر ویلموتس و در دوران ریاستش هیچ موفقیتی نداشته. واقعا گر پرسشگری در کشورداشتیم ،چه جوابی میداشت؟؟؟
  • jalal BG ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    3 1
    مگه مهدوی کیا بوندس لیگایی نبود پس چی شد
  • ... IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    2 3
    بیزحمت از تجربیات هاشمیان نویدکیا بگید چکار کردن تاحالا، چه تجربه ای دارن
  • ح م IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    3 1
    ازسرمربیهای گذشته ی تیم کدام یک موفق بودن که عنایتی موفق باشه کاشه بجای این پولها که به عنوان جریمه به امثال ویلموتس واستراماچونی پرداخت میشه این پولارامیدادن ویک سرمربی کارکشته می آوردن نه امثال درخشان مهدوی کیا.عنایتی وحتی بیل وکلنگ یاهمان..
  • خانی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    1 0
    هر کی بیاد وضعیت تیم ملی ما چه فوتبال و چه سایر رشته ها همین است و ناکام. امکانات و اردوها و مسابقات دوستانه و... نداریم و اگه پول هم داشته باشیم در فدراسیون جیم و گم می‌شود.پس زیاد انتظار درخشش نداشته باشید.