مرد شیادی که خود را اسپانسر فوتبال جا زده و پسران نوجوان را به بهانه عضویت و بازی در تیم های مطرح فوتبال نوجوانان پایتخت فریب می داده و آنها را مورد آزار اذیت قرار می داد با تلاش ماموران پلیس اطلاعات پایتخت دستگیر شدند.

متهم مرد

همشهری آنلاین؛ گروه سرنخ:حدود دو ماه قبل خانواده ای با حضور در اداره پلیس اطلاعات تهران از ۳ مرد به اتهام آدم ربایی، آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه از پسران نوجوانشان شکایت کردند. پسران نوجوان در کلاس های فوتبال شرکت می کردند که در مقابل باشگاه با مردی جوان که حدودا ۲۶ ساله بود آشنا شدند. مرد جوان خودش را اسپانسر در رشته فوتبال معرفی کرده و می گفت بازیکان زیادی را به عضویت باشگاه های مطرح کشور در آورده است و نفوذ بالایی دارد.

یکی از پسران نوجوان گفت: مرد اسپانسر مدعی بود که می تواند بعد از مدت کوتاهی مرا عضو یکی از تیم های مطرح فوتبال نوجوان پایتخت کند و بعد از آن وارد تیم ملی نوجوانان فوتبال کشورمان شوم. او به قدری خوب صحبت می کرد که موجب شد به راحتی فریب بخورم. وی ادامه داد: در نهایت وی به بهانه اینکه می خواهد مرا به تمرین ببرد تا مربی مرا ببیند و وضعیت مرا بررسی کند با من قرار گذاشت. وقتی سوار ماشین مرد جوان شدم، وی با تهدید مرا ربوده و به خانه ای منتقلم کرد.

در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و از من فیلم سیاه تهیه کرد. او تهدید کرد که اگر شکایت کنم این فیلم را در فضای مجازی منتشر کرده و آبروی من و خانواده ام را می برد. به همین دلیل من تا مدت ها این راز شوم را از همه پنهان کرده بودم اما چون دچار ناراحتی روحی و روانی شده بودم تصمیم گرفتم حقایق را برای خانواده ام بازگو و از متهم شکایت کنم.

 با جمع بندی این اطلاعات بود که تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد و ظرف مدت کوتاهی چند شکایت مشابه دیگر پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت که نشان می داد اسپانسر قلابی به بهانه عضویت طعمه هایش در تیم های مطرح فوتبال، آنها را فریب داده و نقشه شوم خود را عملی می کند.   در ادامه چهره متهم با کمک شاکیان نوجوان ترسیم و مشخص شد که وی یک مجرم سابقه دار است.  

 وی سابقه آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه به همین شیوه و شگرد داشت و حدود دو سال در زندان رجایی شهر بود تا اینکه چند ماه قبل آزاد شده و جرایم خود را از سر گرفته بود.

تحقیقات پلیسی سرانجام به شناسایی مخفیگاه متهم منجر شد و شامگاه سه شنبه یازدهم مهرماه این فرد آزارگر در یک خانه ویلایی در شمال کشور دستگیر شد.

با دستگیری این متهم  و تحقیقات اولیه از او معلوم شد که وی تاکنون ۱۵ پسر نوجوان را اغفال کرده و به دام انداخته است.

در حال حاضر شش نفرشان شکایت کرده اند که تحقیقات برای شناسایی شاکیان ادامه دارد. بیشترنوجوانان از خانواده هایی  با وضع مالی  مناسب بودند که برخی از آنها بعد از این حادثه به دلیل وضعیت روحی فرزندشان برای ادامه زندگی به خارج از کشور رفته اند. تحقیقات همچنین برای دستگیری همدستان این مرد آزار گر که با او همکاری داشته اند ادامه دارد.

کد خبر 793786

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha