سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) با فعالیت‌ سامانه‌ بارشی روی کشور در آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، استان‌های ساحلی‌ خزر، برخی‌ نقاط‌ کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین‌، البرز، تهران، قم‌، شمال استان‌های ایلام و لرستان و از اواخر وقت‌ در خراسان شمالی‌، پنجشنبه‌ در اردبیل‌، استان‌های ساحلی‌ خزر، خراسان شمالی‌، برخی‌ نقاط‌ آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، خراسان رضوی، زنجان و ارتفاعات‌ استان‌های قزوین‌، البرز، تهران و سمنان بارندگی‌، رعد و برق‌، وزش‌ باد شدید موقت‌، بارش‌ تگرگ‌ در نقاط‌ مستعد و در برخی‌ نقاط‌ گرد و خاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

شدت‌ بارش‌ها چهارشنبه‌ در آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌ و گیلان و پنجشنبه‌ در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی‌ خواهد بود.

جمعه‌ در شمال شرق‌ کشور و شنبه‌ در برخی‌ نقاط‌ شمال غرب‌ و استان‌های واقع‌ در دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی و ارتفاعات‌ البرز مرکزی بارش‌ پراکنده پیش‌بینی‌ می‌شود.

چهارشنبه‌ در بخش‌هایی‌ از مرکز و دامنه‌های جنوبی‌ البرز، پنجشنبه‌ در شمال شرق‌، شرق‌، مرکز و دامنه‌های جنوبی‌ البرز و جمعه‌ در نیمه‌ شرقی‌ کشور وزش‌ باد شدید و گرد و خاک‌ در مناطق‌ مستعد پیش‌بینی‌ می‌شود.

چهارشنبه‌ تا جمعه‌ دمای هوا در نیمه‌ شمالی‌ کشور ۴ تا ۸ درجه‌ کاهش‌ می‌یابد.

روزهای چهارشنبه‌ و پنجشنبه‌ دریای خزر و جمعه‌ خلیج‌ فارس‌ مواج‌ است.

کد خبر 793530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • امیران IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    3 2
    خیلی عالیه،ولی متاسفانه هوا خیلی گرد و غبار داره
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    2 1
    آبخیزداری و آبخوان داری جدی گرفته شود .
  • ناشناس IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    0 0
    چقدر هواشناسی ذزوغه