ژیلا صادقی گفت: من در حال زندگی با همسرم هستم اما می‌نویسند همسر سابق ژیلا صادقی! بعضی سلبریتی ها که فعلا نمی‌خواهم اسم ببرم، به صورت پنهانی به دنبال جدا کردن همسرم از من بودند.

صداوسیما

به گزارش همشهری آنلاین، ژیلا صادقی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون درباره حمله و تهدید علیه وی به دلیل اظهارات متفاوت با آنچه گروه های ضدایرانی می گویند، گفت: ارازل و اوباش در فضای مجازی و حقیقی همیشه وجود دارند. این که صفحه شخصی من عمومی است و همه افراد به راحتی می‌توانند کامنت و پیام دهند یعنی من مشکلی با این اتفاق‌ها ندارم. من در یکی از استوری‌های خود بعد از فحاشی‌هایی که به بنده شد نوشتم یعنی مملکت من دست امثال شما خواهد افتاد؟ وا مصیبتا!

وی افزود: من را تهدید به سلاخی می‌کردند مگر شهر هرت است؟ حتی آدرس هم دادم اما کسی جرات این کار را ندارد. مگه شعار این‌ها آزادی بیان نیست، چرا پس خلاف آن را ثابت کردند؟ 

صادقی تصریح کرد: مردم ما هرچقدر هم که مشکل اقتصادی داشته باشند پای اعتقادات خود هستند. شما زمانی که به اصولی معتقد هستید، هیچ‌چیزی نمی‌تواند آن را تغییر دهد. 

این مجری با اشاره به اقدامات ضدایرانی و منفعت طلبی برخی سلبریتی ها که از کشور خارج شده اند ادامه داد: آقای فرخ نژاد قرارداد فیلم می‌بندد، پولش را هم می‌گیرد و در انتها یک ایران را فدای تار موی بچه خود می‌کند! از طرفی همسر مهناز افشار شیرخشک خراب به مردم می‌فروشد و بچه‌های مردم را بیمار می‌کند! آیا اینها می توانند دلسوز مردم ایران باشند؟! 

وی خاطرنشان کرد: در شلوغی‌ها برخی از هنرمندان روسری خود را درآوردند، مگر با در آوردن روسری چیزی درست می‌شود؟ در همان زمان بنده با اعتبار جایگاه اجتماعی خودم، بدون هیاهو ۱۶ زندانی جوان را آزاد کردم. 

مجری تلویزیون: دنبال جدا کردن شوهرم از من بودند | این ترسوها می‌خواهند مملکت را بالا پایین کنند؟ | من را تهدید به سلاخی کردند اما آدرسم را دادم!

صادقی یادآور شد: چرا امسال روز ۲۵ شهریور خبری نشد؟ این ترسوها می‌خواهند مملکت من را بالا پایین کنند؟ 

وی در پاسخ به سوالی درباره شایعاتی که درباره زندگی شخصی او مطرح می‌شود، تاکید کرد: من در حال زندگی با همسرم هستم اما می‌نویسند همسر سابق ژیلا صادقی! بعضی سلبریتی ها که فعلا نمی‌خواهم اسم ببرم،  به صورت پنهانی به دنبال جدا کردن همسرم از من بودند اما من ایستادم و زندگی ام را حفظ کردم.

این مجری در خصوص کار در تلویزیون خبر داد: کارهایی از جمله دکتر سلام و صبح بخیر ایران به من پیشنهاد شده است. البته قبل از این فحاشی‌ها این پیشنهادات مطرح شده بود. 

کد خبر 792959

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 18
  • مفتخری IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    36 69
    خانم صادقی خیلی مردمدار و با معرفت تر از سایر آقایان سلبریتی هست که جرات نکردند هم سو با مردم ،وطن و نظام باشند
  • محمد IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    44 78
    درود بر خانم ژیلا صاقی. مرحبا به تو
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    95 29
    فقط ریاکاری الان با اینجور حرف زدن میخای بری تلویزیون
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    32 57
    این مجریه بعد این حجابشه؟!
    • IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
      6 90
      بی حجابی هم، آش دهن سوزی نبود،. اون هم ، با وجود هر،. شلخته ایی که این‌جوری اومده توخیابون،. واقعا، روسری، شیک خیلی، با کلاس تره
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    25 58
    من نمیدونم این اعتشاش گران چرا فکر میکنن کشورهای غربی دلسوز ما هستن چرا نمیدونم همش فکر بی حجاب کردن زنای ایرانی هستن که البته یه عده بی هویت سریع با برداشتن حجاب تو خیابون رژه میرن
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    35 6
    به قدری شایعات زیاد بود که منم باورم شد
  • ناشناس IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    14 52
    درود به شرفت هیچ .... نمیتونن بخورن فقط لب و دهنن و باد هوااااا
  • عبدالعلی گل IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    17 37
    همین همکاران خودت هستن حتما چشم به تو دارند می خواهند همسرت بگیرند لعنت به اینطور حرام زاده ها که کم هم نیستند دوربر همه چون انسان بی خدا تمام کار شیطانی ازش ساخته فقط فکر لذت این دنیا است ولی آخرش طبق وعده قرآن کریم که ظالمان بدست خود اول رسول بعد هلاک میشوند خواهرم شما افتخار هنر ما هستید من دبیر بازنشسته هر صبح وقتی سرکار میرفتم از گفتار و اجرای زیبایتان رادیو جوان داخل ماشین بسمت دبیرستان خدای انرژی میگرفتم دعایت میکردم و دعایت می نمایم همیشه .صفا تو
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
      17 52
      موافقم.درودبرخانم ژیلا صادقی .لعنت برمنافق تجزیه طلب خارج نشین
  • ریا کاری تو روز روشن IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    49 19
    خانم صادقی گرین کارت داری بماند ازدواج و طلاق تو چه ربطی به مملکت دارهاختلاف خانوادگی رو برملا میکنی بعدش میگی مردم چرا فضول تشریف دارن ودر اخر حرف و عمل شما فقط ریا کاری چطور شب وروز توی شبکه های صدا وسيما. از مضرات شبکه های اینترنتی تلگرام و اینستا گوش فلک رو کر میکردی ولی خود پیچ و پست و فعالیت میکنی تو همشون
    • ناشناس IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
      0 0
      اشتباهی مثبت زدم😒
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    26 46
    درود بر خانم صادقی با شرف و شجاع