مهاجم دومین خط حمله برتر لیگ برتر معتقد است که مهدی تارتار رقابت جذابی بین مهاجمان این تیم بوجود آورده و همین موضوع باعث بالا رفتن انگیزه گلزنی در فاز هجومی تیم ملوان بندر انزلی شده است.

رضا جعفری

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش | تیم ملوان بندر انزلی در این فصل از لیگ برتر از ۵بازی ابتدایی ۸امتیاز گرفته‌ است و نمایش تماشاگرپسند تیم مهدی تارتار این تیم را نسبت به سایر تیم‌ها متمایز کرده چرا که ملوانی‌ها با ۸گل زده بعد از سپاهان بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارند. رضا جعفری، یکی از بازیکنان ۳گله لیگ که نقش پررنگی در خط حمله ملوان داشته درخصوص شرایط این تیم در فصل جاری با  همشهری  گفت‌وگو کرده است. 

*بازی با پیکان بعد از تعطیلی لیگ به سود ملوان تمام شد. بازی با این تیم چطور بود؟

یک بازی سخت و پرفشاری بود. پیکانی‌ها نمایش خوبی داشتند و بازی در ۲۰دقیقه اول تحت تاثیر جوانی و دوندگی این تیم قرار داشت تا اینکه آقای تارتار در همان نیمه نخست دست به تعویض زد و با تغییر تاکتیک برنده بازی شدیم. در مجموع تعطیلی لیگ به نفع ما و تیم‌هایی شد که دیرتر بسته شده بودند. ضمن اینکه بازیکنان ما در این زمان به دست آمده بازیکنان ما به شناخت بهتری نسبت به هم پیدا کردند.

*موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنید اما به راحتی هم از آنها را از دست ‌می‌دهید؟

 ایجاد موقعیت‌های زیاد روی دروازه رقبا یک حسن برای یک تیم محسوب می‌شود و ما به قدری موقعیت ایجاد می‌کنیم که اگر مثلا ۳موقعیت را خراب کردیم در عوض ۳ تا از آنها را هم به گل تبدیل کنیم.

*قبل از حضور در ملوان وینگربودی اما در ملوان به سمت نوک حمله رفتی. پست اصلی تو کجاست؟

من کلا مهاجم بودم. در 2جام جهانی نوجوانان و جوانان با بازی در پست مهاجم چهره شدم اما در لیگ به عنوان وینگر از من استفاده می‌شد. به هر حال خواست مربیان بود اما توانایی من در خط حمله و زدن شوت از پشت محوطه جریمه است. اتفاقا یکی از دلایل حضورم در ملوان بازی در همین پست بود.

*نظرت درباره کار کردن با تارتار چیست؟

آقای تارتار نشان داده مربی بزرگی است. در حال حاضر ۵ مهاجم آماده در نوک حمله ملوان هستیم که با استراتژی ایشان رقابت جذابی بین ما شکل گرفته و این یک اتفاق خوب در تیم است.

*با گذشت ۵هفته از لیگ برتر کیفیت این مسابقات را نسبت به سال‌های گذشته چطور دیدید؟

امسال باتوجه به قانون لیست‌ بزرگسالان بازیکنان خوب در تیم‌ها گلچین شدند وهمین موضوع  باعث بالا رفتن کیفیت لیگ شده است البته باید در نظر گرفت که خیلی از بازیکنان نیز با این قانون بدون تیم ماندند.

*تیم ملوان چه هدفی در این فصل دارد و چه جایگاهی را برای تیمتان در پایان فصل پیش‌بینی می‌کنید؟

امتیاز۲بازی اول فصل را با وجود اینکه تیم شایسته‌ای بودیم از دست دادیم مخصوصا جلوی تیم استقلال که استحقاق پیروزی داشتیم. در کل امسال هدف تیم ما این است که از بازی‌ها لذت ببریم. بازی به بازی پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم در نیمه بالای جدول باشیم.

پرسپولیس و منچسترسیتی شانس قهرمانی هستند | فوتبال چرک را دوست دارم

*به عنوان دومین گلزن لیگ برتر چه هدفی را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر دنبال می‌کنید؟

مسلما دوست دارم بیشتر گل بزنم و به آقای گلی در لیگ فکر می‌کنم.

*کدام بازیکن ایرانی را دوست داری؟

علی دایی بازیکن مورد علاقه من است.

*فوتبال خارجی هم دنبال می‌کنی. اگر این طور است به کدام تیم و بازیکن خارجی علاقه دارید؟

بله دنبال می‌کنم. لوئیس سوارز را به این دلیل که به قول فوتبالی‌ها چرک بازی می‌کند،دوست دارم و تیم مورد علاقه‌ام بایرن مونیخ است.

*چه تیمی را مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌بینید؟

منچسترسیتی واقعا با بقیه تیم‌ها فرق دارد و بنظرم تیم گواردیولا امسال هم مدعی اصلی قهرمانی است.

*چه تیمی را شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر ایران پیش‌بینی ‌می‌کنید؟

سپاهان باتوجه به کسر امتیاز باز هم مدعی است اما من فکر می‌کنم پرسپولیس همچنان شانس اصلی قهرمانی است. در بازی دوستانه‌ای که قبل از شروع لیگ با پرسپولیس داشتیم تیم فوق‌العاده‌ای نشان دادند و اتفاقا بازی جذابی هم از آب درآمد.

کد خبر 792605
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha