نشریه نزدیک به ارتش پاکستان در مطلبی کابل و دهلی را به مسئول بودن در حملات تروریستی روز گذشته در پاکستان متهم کرد.

اکسپرس تریبون

به گزارش همشهری آنلاین، «اکسپرس تریبون»، نشریه نزدیک به ارتش پاکستان در مطلبی با اشاره به حملات تروریستی روز گذشته در بلوچستان و خیبر پختونخوا نوشت: «این حملات یک بار دیگر پیوند شیطانی افغانستان و هند علیه پاکستان را که عامل اصلی ناآرامی در این کشور است، آشکار کرد».

اکسپرس تریبون با اشاره به روابط خصمانه اسلام‌آباد-دهلی می‌افزاید: دشمن همیشگی که همواره به دنبال آسیب رساندن به پاکستان است، می‌خواهد با انجام این گونه حوادث تروریستی توجه مردم این کشور و جهان را از مشکلات داخلی و خارجی خود منحرف کند.

نوشتار می‌افزاید: ما نباید شک کنیم که دشمن همیشگی ما به طور مستقیم یا غیرمستقیم پشت این اقدامات ضد اسلامی و ضد پاکستانی است. کانون این اقدامات تروریستی نیز در افغانستان است که به طور مداوم علیه پاکستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نشریه نزدیک به ارتش پاکستان می‌افزاید: این حوادث موضع پاکستان را مبنی بر اینکه افغانستان همواره پناهگاه گروه‌های تروریستی ضد پاکستانی تحریک طالبان پاکستان و داعش بوده است، اثبات می‌کند.

گزارش در ادامه تأکید می‌کند: زمان اطمینان از اخراج پناهجویان غیرقانونی افغان در پاکستان فرا رسیده است زیرا تروریست‌ها و عناصر جنایتکار در میان این مهاجران غیرقانونی پنهان شده و به مردم بی‌گناه پاکستان حمله می‌کنند.

کد خبر 792489
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha