انتقادها به مدیرعامل پرسپولیس درخصوص استقبال از کریستیانو رونالدو همچنان ادامه دارد.

درویش

به گزارش همشهری‌آنلاین، پکیج بازی پرسپولیس و النصر از هر جهت به زیان رضا درویش بود. نوع رفتارهای او در استقبال از کاروان تیم حریف و مخصوصا ستاره آنها یعنی کریس رونالدو صدای انتقادات را حسابی بلند کرد؛ تا جایی که حتی انبوه پیشکسوتان پرسپولیس هم به مدیرعامل سرخ‌ها تاختند. علی پروین که از دوستان قدیمی درویش به شمار می‌آید هم از قافله عقب نماند و حضور آقای مدیر در فرودگاه و ماجرای اهدای فرش نفیس به ستاره پرتغالی را زیر سؤال برد.

مجموعه این اتفاقات، حتی شایعات مربوط به‌احتمال عزل درویش را که از قبل سر زبان‌ها افتاده بود تشدید کرد؛ آنچه خارج از بحث این مطلب به‌شمار می‌آید و صحت و سقمش بر ما پوشیده است. با این حال دست‌کم یک انتقاد اساسی به درویش وارد است؛ اینکه او چطور در صف استقبال از یک ستاره جهانی تا این حد از خود بی‌خود شد اما یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های تاریخ تیم خودش را ندید؟

حرف از جلال حسینی است؛ مدافع درجه یک پرسپولیس که از ابتدای فصل گذشته بازنشسته شد و به کادرفنی سرخپوشان پیوست. بعد از اعلام خداحافظی حسینی با میادین، قرار شد یک دیدار دوستانه در مقابل ملوان ترتیب داده شود تا او به شکل رسمی و در حضور هواداران با میادین وداع کند. با این حال آن بازی به‌دلیل سوءتفاهم ایجاد شده بین ۲ باشگاه لغو شد. در ادامه درویش در یک برنامه تلویزیونی ادعایی بسیار بزرگ انجام داد و گفت زمستان همان سال یکی از ۴تیم بزرگ جهان را برای بازی خداحافظی حسینی به تهران می‌کشاند؛ اتفاقی که یک سال بعد از اظهارات درویش، هیچ نشانی از تحقق آن وجود ندارد و به‌طور کامل به فراموشی سپرده شده است. صد حیف که سهم ستاره غریبه و مهمان یکشبه فوتبال ایران فرش است و سهم یکی از تاریخ‌سازان باشگاه، فراموشی.

کد خبر 792194
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha