سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عامل سرقت تجهیزات شهری در محدوده بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

دستگیری سارقان و مال خران پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اموال از شهرداری و تجهیزات شهری در محدوده  بزرگراه امام علی (ع) تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۶۹ مشیریه قرار گرفت و ماموران با حضور در محل‌های سرقت و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را شناسایی کنند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهم در تاریکی هوا با پرسه زنی در اتوبان اقدام به بریدن گاردریل‌ها و لوله‌های اماکن و معابر عمومی کرده و آنها را به سرقت برده است. در همین راستا نیز گشت‌زنی‌های هدفمند آغاز شد تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری  متهم را در حین سرقت گاردریل مشاهده و بلافاصله اقدام به دستگیری این فرد کردند.

او با بیان اینکه متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت:‌ در بازرسی از متهم و مخفیگاهش تعدادی از اموال به سرقت رفته که عمدتا متعلق به شهرداری تهران بود، کشف و ضبط شد.  

بهرامی همچنین با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیرشده، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به ۱۵ فقره سرقت از اموال و تجهیزات شهرداری تهران اعتراف کرد. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات پلیس برای کشف جزئیات پرونده همچنان در جریان است.

کد خبر 791716
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha