مهسا جاور بعد از مدتی نسبتا طولانی با فرزند خردسال خود دیدار کرد و لبخند بر لبانش نشست.

اشک مهسا جاور بعد از کسب مدال نقره در هانگژو

به گزارش همشهری آنلاین، چند روز قبل و پس از کسب مدال نقره ماده رویینگ سنگین وزن چهار نفره زنان در هانگژو توسط مهسا جاور انتشار ویدئویی از این قایقران افتخارآفرین بازتاب گسترده‌ای داشت.

در ویدئو، این قایقران وقتی یاد دوری حدودا ۳۵ روزه از دختر خردسال که «مینل» نام دارد، افتاد ناخودآگاه اشک از چشمانش جاری شد و با صدای لرزان این جملات را بر زبان آورد: «من خیلی وقت است که از او (مینل) دورم؛ به خاطر مسابقات خیلی تنهایش گذاشتم، برای اردوی پیش از هانگژو در روسیه حدود ۳۵ روز او را ندیدم و خیلی سخت گذشت...»

تصاویر دختری که اشک‌های مهسا را به لبخند تبدیل کرد | این قاب ملی پوش نقره‌ای ایران بازتاب گسترده‌ای داشت

صبح امروز اما در فرودگاه امام تهران این دوری مادر و دختری خاتمه یافت؛ مهسا جاور همراه سایر قایقران‌های زن ایران بامداد امروز از هانگژو به تهران برگشتند و اتفاق ویژه دیدار جاور با مینل بود. خانواده جاور، دختر او را به فرودگاه برده بودند تا هنگام ورود مهسا به فرودگاه یک وصال جذاب میان مادر قهرمان و فرزندش شکل بگیرد.

تصاویر منتشر شده از جاور که مینل را در آغوش گرفته و مورد استقبال مسئولان ورزش کشور قرار گرفته، به خوبی خوشحالی او از دیدار با فرزندش بعد از مدتی طولانی را نشان می‌دهد. تصاویری که اشک‌های پیشین جاور را کاملا به لبخند تبدیل کرده و حالا او با مدال نقره‌ای که این قهرمان در هانگژو کسب کرد، با خیالی آسوده می‌تواند تا مدت‌ها و البته تا شروع اردوی بعدی تیم ملی کنار مینل باشد.

کد خبر 791674

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha