نمایشگاه آسمان اقتدار« توانمندی‌های نیروهای هوافضا سپاه» در پارک شاهد کرمانشاه آغاز به کار کرد.

موشک خیبرشکن

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاه آسمان اقتدار«توانمندی‌های نیروهای هوافضا سپاه در پارک شاهد کرمانشاه امروز با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان، سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و دیگر مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استانی آغاز به کار کرد.

در نمایشگاه آسمان اقتدار توانمندی‌های صنعت دفاعی و بخشی از تجهیزات از جمله تجهیزات موشکی، پهپادی، پدافندی در معرض بازدید عموم قرار گرفته است. 

نمایشگاه آسمان اقتدار تا ۲۰مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد از ساعت 15 تا 20 پذیرای علاقمندان است.

 این نمایشگاه صبح‌ها نیز آماده بازدید دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان است.

همچنین معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای هوافضای سپاه در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت، گفت: این نمایشگاه تا ۲۰ مهر از ساعت ۱۵ تا ۲۰ آماده بازدید عموم مردم خواهد بود. 

وی با دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه، ادامه داد: کرمانشاه به عنوان چهارمین استان بعد از اصفهان، قم و تهران، برای برپایی این نمایشگاه انتخاب شده‌ است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه توانمندی‌های هوافضای سپاه در عرصه های موشکی، پدافندی، پهپادی و ...  در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، گفت: در این نمایشگاه موشک خیبر شکن و سامانه‌های پهپادی جدیدی مثل پهپاد شاهد ۱۳۶ و سامانه پدافندی سه خرداد به عنوان یکی از دستاوردهای جدید هوافضای سپاه  که لرزه بر اندام دشمنان انداخته، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی در ادامه برپایی این نمایشگاه را در تزریق روحیه امید به مردم اثرگذار ارزیابی کرد و افزود: این نمایشگاه به‌صورت راوی محور برپا می شود و  هر سامانه توسط یک راوی برای بازدیدکنندگان تشریح خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به قدرتمند شدن ایران اسلامی، گفت: اگر امروز دیگر خبری از گزینه نظامی از سوی دشمنان برای تهدید ما نیست، به این دلیل است که به مرحله ای از توانمندی رسیده‌ایم که دشمن خواب حمله نظامی به ما را هم نمی‌بیند.

وی ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر دشمنان ایستادگی کردیم و به ما سیم خاردار هم برای دفاع از خودمان نمی‌دادند، اما امروز قادر به تولید تجهیزات پیشرفته نظامی هستیم.

بهشتی راد با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای نابودی اسلام و انقلاب دریغ نکرده‌اند، گفت: دشمنان از گسترش اسلام ناراحت و عصبانی هستند، چون با گسترش اسلام منافع خود را در خطر می‌بینند، لذا هرگز دست از توطئه چینی برای نابودی اسلام و انقلاب بر نخواهند داشت.

کد خبر 791643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • موسوی IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    22 10
    پاینده باد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
  • غم IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    16 13
    پیشرفت نظامی کشور بسیار عالی است اما پول یک موشک بدهید تا برای مردم مرزنشین کستگ از شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان یک جاده ۲۰ کیلومتری درست کنید بیشتر ثواب داره
    • Ramin IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      26 8
      احسنت. منتها یه مشکلی هست. امنیت نباشه همون جاده هم به درد نمی خوره. چون باید آدم زنده باشه که از جاده عبور کنه.
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      0 0
      اگر اون موشک نباشه همچی همون جاده رو برات شخم میزنن که انگار قبلا نبوده
  • حسین IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    0 0
    موشک‌های مافوق صوت بیشتری تولید کنید....
  • حسین IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    1 1
    اینها برای دشمنان خارجی خوب است. در حالی که کسانی در داخل کشور هستند .می توانند مثل آب خوردن ضربه بزنند.افغانیها بزگترین خطرهستند
  • فرامز IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    2 0
    الله و اکبر ولله الحمد
  • سردار CA ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    2 0
    بنازم به این عظمت. سلام درود بر شما دلاوران ومردان ایرانی وقهرمان سپاهی
  • احمدرضا IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    2 0
    رحمت به شیر مادرتون دلاور مردان، ایولا به غیرتتون، درود به شرفتون، ما همیشه دعاگوی شما هستیم، پاینده و پیروز باشید
  • محمد علی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    2 0
    خدا قوت قهرمانان وطن