مسافران پرواز استانبول – تهران با تاخیر ۲۰ ساعته پرواز مواجه شده و همچنان در فرودگاه آتاتورک سرگردان هستند.

ایران ایر

به گزارش همشهری آنلاین، پرواز استانبول- تهران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شماره ۷۶۸ که قرار بوده ۲۲:۳۰ شب گذشته انجام شود، هنوز موفق به انجام پرواز نشده است.

یکی از مسافران این پرواز به ایسنا گفت: حدس ما این است که هواپیما با نقص فنی مواجه شده است؛ اما از دیشب تا کنون هیچ نماینده‌ای از ایران‌ایر توضیحی به ما نداده است و در این مدت هم ما در فرودگاه بودیم و برای استراحت به ما اسکان ندادند.

اطلاعات به‌دست‌آمده از پروازهای ورودی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) هم حاکی ازآن است که این پرواز هنوز در این فروگاه فرود نیامده است.

ایلنا هم در این رابطه نوشت: به گفته یکی از مسافران این هواپیما، قرار بود هواپیما ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح شنبه از فرودگاه آتاتورک به مقصد تهران پرواز کند اما با گذشت بیش از ۲۰ ساعت، اطلاع‌رسانی دقیقی در باره علل تأخیر و ساعت دقیق پرواز نمی‌شود.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی دقیق مسئولان مستقر در فرودگاه، اظهار داشت: هنوز مشخص نیست که می‌خواهند هواپیمای دیگری را جایگزین کنند یا کلا پرواز لغو است.

تا زمان انتشار این خبر، همچنان مسافران در فرودگاه آتاتورک سرگردانند.

کد خبر 790594
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سردار IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    2 1
    فرودگاه آتاتورک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این فرودگاه 4 ساله که تعطیل شده
  • Borzoo NO ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    سوال مردم اینجاست که چرا هرگز برای مسئولین عازم لندن و کانادا هرگز هواپیما دچار تاخیر و نقص عضو نمیشود ؟؟ و فقط برای مسافرین عادی