عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام از راز قتلی که پس از پنج سال بر ملا شد خبر داد.

قوه قضاییه

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام گفت: درسال ۱۳۹۷ شخصی میان سال در شهرستان دره شهر، حسب اعلام بستگان درجه یک به طور کاملا مشکوک ناپدید میشود تحقیقات مقدماتی انجام ولی نتیجه ایی حاصل نمی گردد ، تا اینکه موضوع با همت دادستانی و بازپرس شهرستان دره شهر مجددا در دستور کار قرار می‌گیرد و سر نخ هایی از اینکه شخص مزبور به قتل رسیده است کشف می شود. 

 وی افزود: پس از پیگیری جدی موضوع و تحقیقات انجام شده معلوم شد شخص توسط خانواده همسر و برادر  همسرش در شهرستان پلدختر لرستان به قتل رسیده و در منزل مسکونی سابق ایشان دفن شده است. 

دادستان ایلام تصریح کرد : نظر به حساسیت موضوع و هماهنگی های به عمل آمده با حضور بازپرس محترم رسیدگی کننده  در شهرستان موصوف و منزل سابق مسکونی متهمین جسد مقتول در یک انباری  کشف شد، در این راستا و بنابر تحقیقات به عمل آمده همسر مقتول صراحتا به ارتکاب قتل، با مشارکت برادرش و در حضور مادرش اقرار نموده و انگیزه ارتکاب قتل را اختلافات خانوادگی بیان داشته است.

 بخشنده در ادامه، ضمن تقدیر از جدیت مجموعه قضایی شهرستان دره شهر بخصوص بازپرس محترم پرونده و ضابطان پلیس آگاهی آن حوزه بیان داشت در این راستا متهمین، بازداشت و تحقیقات تکمیلی با توجه به محل وقوع جرم با صدور قرار عدم صلاحیت شهرستان پلدختر محول شد.

وی در پایان بیان کرد: کلیه گزارشات مردمی در سطح استان مبنی بر ارتکاب جرائم علیه امنیت یا تمامیت جسمانی افراد ، توسط همکاران بنده و ضابطان دادگستری به جدّ پیگیری و مورد تحقیق قرار خواهد گرفت، و مردم شریف استان در صورت مشاهده هر گونه ارتکاب جرائم موضوع را از طرق اعلامی یا تماس با مرکز فوریت های پلیسی اعلام نمایند و یقین داشته باشند که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 790235
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha