مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به دعوت اخیر شهردار پکن از شهردار تهران برای سفر به چین گفت که با حضور علیرضا زاکانی، گشایش «LC» (اعتبار اسنادی) برای اجرایی‌شدن قرارداد ۶۳۰ واگن قطار پایتخت نیز عملیاتی می‌شود.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی درباره سفر قریب‌الوقوع شهردار تهران به پکن گفت که علیرضا زاکانی اواخر مهرماه راهی چین می شود. توسعه حمل و نقل عمومی، برقی سازی ناوگان و هوشمندسازی فرایندهای حوزه مدیریت شهری، محورهای سفر آتی شهردار تهران به چین خواهد بود.

آن طور که محمدخانی عنوان کرده: تبادل‌نظر مدیران پایتخت‌های ایران و چین درباره آخرین دستاوردها به منظور ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به شهروندان انجام می‌گیرد. همچنین، شرکت در اجلاس «راه ابرشیم» یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهردار تهران در این سفر خواهد بود.

سخنگوی شهرداری تهران درباره پیگیری تفاهم‌ها و قراردادهای پیشین در طول این سفر گفت: با حضور شهردار تهران، گشایش «LC» (اعتبار اسنادی) برای اجرایی‌شدن قرارداد ۶۳۰ واگن قطار عملیاتی می‌شود و این به معنای تزریق مالی به این ابرپروژه تأمین ناوگان است.

محمدخانی با اشاره به رایزنی در سفر پیش‌رو برای افزایش سقف قرارداد ۷۹۱ واگن به ۱۰۵۰ واگن، تاکید کرد: اولین سری از واگن‌های مورد تفاهم، ۱۲ ماه بعد (سال آینده) به ناوگان متروی تهران افزوده شده و به تدریج با افزایش مشارکت تولیدکننده داخلی، آخرین سری از این واگن‌ها با مشارکت ۵۰ درصدی تأمین‌کننده ایرانی ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 789350

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha