حجت‌الاسلام خطیب، ضمن اعلام اینکه شبکه «اینترنشنال» یک رسانه تروریستی است، گفت: هیچ گروه و رسانه تروریستی و هر کسی که خشونت را ترویج می‌کند در امان نخواهد بود و حمایت کشورهای مختلف از آن‌ها باعث نمی‌شود که ما از اهداف اقدامات امنیتی تهاجمی خودمان دست برداریم.

اسماعيل خطيب

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در برنامه تلویزیونی «بدون توقف»، گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای بعضی‌هایشان اقداماتی که در ترویج و آموزش تروریسم و حمایت از تجزیه‌طلبان و حمایت از اقداماتی که در عرف بین‌الملل به عنوان اقدامات تروریستی شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین آن‌ها شبکه «اینترنشنال» است و این شبکه از نظر ما یک شبکه تروریستی است و طبیعتا ما وظیفه و مأموریت خودمان می‌دانیم که نسبت به هر اقدام تروریستی که نسبت به کشور و ملت‌مان وجود دارد، هر جا، هر موقع و هر زمان که تشخیص دادیم، اقدام مناسب خودش را داشته باشیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: بنابراین هیچ گروه و رسانه تروریستی و هر کسی که خشونت را ترویج می‌کند در امان نخواهد بود و حمایت کشورهای مختلف از آن‌ها باعث نمی‌شود که ما از اهداف اقدامات امنیتی تهاجمی خودمان دست برداریم، این یک سیاستی است و قطعا با جدیت آن را ادامه می‌دهیم.

وی در بخشی از سخنانش درباره منافقین اظهار داشت: منافقین به هر کشوری بروند امنیت نخواهند داشت و برای آن کشور هم ناامنی به بار خواهند آورد.

کد خبر 789024
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • Borzoo NO ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    11 6
    شبکه اینتر نشنال که با مسئله یمن با سعودی ها حل شد..و بایکوت هم شد و کسی هم نگاه نمیکنه.. و رئیسی هم گفت ما گوش شنوا برای صدای معترضین داریم..پس بهتر است ابتدا صدای مردم داخل کشور را بشنوید .
  • شهرام CA ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    16 3
    مشکل کشور ضربه خوردن از خود رسانه‌های دولتی است که همه چیز را لاپوشی می کنند و گرنه چرا باید به سراغ خارج بروند.
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      1 6
      یک سال تمام، 24 ساعته اینترنشنال با صدها میلیون دلار هزینه،. کشور را به آشوب کشید. حالا که شکست خورد،. می‌گویی این شبکه‌های شیطانی هیچ کاری نکرده اند.
  • AU ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    4 1
    نفرین ابدی خداوند بر بنیان گذاران و اعضا سازمان مجاهدین