در صورت اثبات تخلف پیمانکار در حادثه برخورد کامیون حمل زباله با خودروهای پارک شده، علاوه بر فسخ قرارداد کاری با شهرداری؛ برخورد قضایی انجام خواهد گرفت

برخورد کامیون حمل زباله با خودرو‌ها در منطقه 5

به گزارش همشهری آنلاین؛ شب گذشته یک کامیون حمل زباله در بلوار سیمون بولیوار، خیابان معین با خودروهای پارک شده در کنار خیابان و دو خودرو که سرنشین داشتند، برخورد کرد. این حادثه تلفات جانی نداشت اما خسارات زیادی به خودروها وارد شد. 

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در باره این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی زباله‌بر پیمانکار ناحیه ۳ منطقه ۵ شهرداری تهران در یکی از خیابان‌های شمالی به دلیل نقص فنی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و باتوجه به وضعیت شیب‌دار زمین حرکت می‌کند و امکان کنترل خودرو توسط راننده نبوده است و باتوجه به ترافیکی که وجود داشت به تعدادی خودرو برخورد می‌کند.

وی افزود: الحمدلله در حادثه هیچ‌گونه فوتی نداشتیم و مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و وضعیت آن‌ها را پلیس مشخص خواهد کرد، راننده خودروی زباله بر تحویل دستگاه انتظامی شد و آنها بررسی لازم را در مورد حادثه خواهند داشت و همزمان نیز پلیس انتظامی و راهور در صحنه حضور داشتند و نسبت به باز طراحی صحنه حادثه اقدام کردند که پلیس گزارش آنرا متعاقبا اعلام خواهند کرد.

شریفی با اشاره به قصور پیمانکار در این حادثه، ادامه داد: پیمانکار موظف بوده دقت لازم را در خصوص وسیله نقلیه و ایمنی آن داشته‌ باشد، گرچه طبق ادعای پیمانکار خودروی زباله‌بر اخیرا معاینه فنی دریافت کرده بود، ولی به هر حال در خصوص راننده و خودرو پیمانکار موظف به پاسخگویی است و ما منتظریم ابعاد مختلف حادثه مشخص شود.

او تاکید کرد: در صورت ثابت شدن تخلف پیمانکار، هیچگونه تعارفی نداریم؛ برخورد انضباطی با وی خواهد شد، چه بسا این برخورد منجر به فسخ قرارداد پیمانکار و یا محرومیت از همکاری با او در همه بخش‌های شهرداری تهران بشود به علاوه در حیطه برخورد قضایی نیز پیمانکار باید پاسخگو  اشتباهات خود در خصوص مسئولیتی که برعهده داشته، باشد.

کد خبر 788663
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    0 0
    مقصر راننده پژو شاید باشد