پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره افتتاح متروی پرند گفت: تمام موضوعات عمرانی پیرامون مترو پرند تمام شده و عملیات کابل کشی آن نیز رو به اتمام است.

مترو پرند

به گزارش همشهری آنلاین؛ محسن هرمزی، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره افتتاح متروی پرند در یک برنامه تلویزیونی گفت: تمام موضوعات عمرانی پیرامون مترو پرند تمام شده و عملیات کابل کشی آن نیز رو به اتمام است. 

وی افزود: نصب ریل سوم در یک مسیر انجام شده و در هفته آینده یا اوایل مهرماه شاهد تست گرم آن خواهیم بود و بعد از نهایی شدن بهره برداری قطعی خواهیم داشت. همه پای کار این موضوع آمدند و به زودی مترو پرند تحویل مردم خواهد شد.

کد خبر 788502
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    3 2
    مترو شهریار را هم کلید بزنید مردم شهریار چشم انتظارند مردم شهریار نیز انتظار دارند تا خیابان های داخلی اصلی و کوچه های فرعی را بازسازی و نوسازی و در و دیوار ها و مغازه ها رنگ آمیزی گردد واسفالت های کهنه برچیده شود واسفالت های جدید جایگزین شود در هر حال بایستی داخل شهر زیبا و قشنگ گردد ونهر ها و جوی داخل شهر بازسازی شتشو و تمیز گردد این وضعیت حال حاضر در شأن و شخصیت شهر نمی باشد شهردار وشورای شهر جهت بازسازی و زیبا سازی شهر شبانه روز تلاش نماید بابا ۴۵ سال از انقلاب اسلامی گذشته وضعیت شهر تغییر نکرده و بافت و ساخت و ساز شهر قدیمی هست .....