شب گذشته جواد نکونام سرمربی استقلال هم که در گذشته با گوستاوو صحبت کرده بود و با پیگیری  از مدیران باشگاه خواهان حضور هرچه سریع تر این بازیکن در تهران شده بود از وضعیت گوستاوو ابراز بی اطلاعی کرد.

گوستاوو بلانکو

به گزارش همشهری آنلاین گوستاوو بلانکو مهاجم باتجربه آرژانتینی بازیکن مد نظر جواد نکونام است که مدیران باشگاه استقلال هم با او مذاکره کردند و به توافقات نهایی دست یافتند. مذاکرات استقلال با بلانکو تا حدی خوب پیش رفت که این بازیکن با انتشار ویدئویی از خود در صفحه شخصی اش اعلام کرد به زودی به تهران می آید و به جمع شاگردان نکونام اضافه می شود.

اگرچه از باشگاه استقلال خبر می رسد که اقدامات اداری برای صدور روادید این بازی آرژانتینی انجام شده و حتی بلیت سفر به تهران نیز تهیه شده اما مدیران باشگاه هیچ جزییاتی درباره شرایط حضور او در ایران اعلام نکرده اند.

شب گذشته جواد نکونام سرمربی استقلال هم که در گذشته با گوستاوو صحبت کرده بود و با پیگیری  از مدیران باشگاه خواهان حضور هرچه سریع تر این بازیکن در تهران شده بود، از وضعیت گوستاوو ابراز بی اطلاعی کرد. نکونام گفت: «هیچ اطلاعاتی از گوستاوو بلانکو ندارم؛ نمی دانم، چه بگویم. هرچقدر شما اطلاع دارید، من هم اطلاع دارم.»


موضوعی که درباره بلانکو وجود دارد، سفر کوتاه مدت او به ترکیه بود. این بازیکن آرژانتینی هفته گذشته از اسپانیا راهی ترکیه شد و دو روز هم در استانبول ماند تا از آنجا راهی تهران شود اما این اتفاق برایش رخ نداد تا دوباره راهی اسپانیا شود!

حالا اگرچه خود بلانکو اعلام کرده به زودی به تهران سفر می کند و به نوعی به حضور در استقلال چراغ سبز نشان داده، اما هواداران استقلال نگرانی هایی درباره وضعیت او دارند و انتظار می رود مدیران باشگاه درباره زمان سفر او به تهران و موضوعات مربوط به عقد قرارداد و زمان حضورش در تمرینات اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 787910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • آغاجاری اس اس IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    32 5
    سلام این چه خبر کار کردنیه؟؟ یبار میگن اومده ترکیه ،،یبار میگن امضا کرده ؟؟؟فیلم فرستاده؟؟ داخل هواپیما نشسته داره میاد ..یبار میگن اسپانیایه،،مگر مساله به این حساسی علکیه ...هوادار استرس پیداکرده دیگه...یکی خدایی راستشو بگه...چه اتفاقی افتاده🙏🙏🙏🙏
    • مجید IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      24 23
      گوگل هم افتاده دست یه مشت لنگی فقط حاشیه درست میکنه
  • سرباز وطن IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    19 0
    توی فوتبال آماتور کشور ما این بازیکن بیاد یا نیاد فرقی نداره. ای کاش همه چیز از پایه و از مدیریت ثابت و با هدف درست بشه .
    • حمید IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      7 25
      تیم بی ریشه به .... میگن
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      5 10
      ...این بیچاره تا ترکیه فیلم استقلالو ندیده بود...یه نفر عاقل تو ترکیه بهش گفته کجا میری؟گفته میرم ایران برای استقلال بازی کنم بهش گفته استقلال همونه که از ترس رقیباش فرار میکنه اینجا.....از همون جا برگشته
    • جلال IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      9 2
      نه بابا بهش گفتن یه تیم ... حکومتی هست جام رو اسنپی میگیره فایده ای نداره بری ایران
  • مجید IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    6 1
    دوستان استقلالی من ازاقوام آقای خطیرهستم نگران نباشیدتاشنبه گوستاو ایرانه تا جای که من ازآقای خطیرپرسیدم و ایشون گفت تا شنبه میادایران هرچنداقای خطیربهم گفت چیزی نگم ولی طاقت ندارم ببینم هوادارانقدنگرانه💙💙💙💙⭐⭐✌️☺️
  • کوک تاراز IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    4 7
    فدراسیون و عوامل پرسپولیسی نمیذارن بیاد
    • عباس IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      1 1
      دلخوش باش رفیق خخخخ