قاتل خطرناک بعد از اینکه به خاطر دو قتل به حبس ابد محکوم شد. نقشه فرارش از زندان را عملی کرد. او پس از بالا رفتن از تجهیزات ورزشی، عبور از پنجره و پایین آمدن طنابی که از ملحفه‌ ساخته شده بود، از زندان فرار کرد.

فرار از زندان

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: به گزارش همشهری به نقل از ای بی سی نیوز؛ در سال 2021، وقتی دبورا براندائو، 33 ساله،  نامزد دانلو کاوالکانته،34 ساله متوجه شد که نامزدش در برزیل به دلیل قتل مردی که به او بدهکار بود تحت تعقیب بود، عصبانی شد و با هم درگیر شدند. در این درگیری دانلو به طرز وحشیانه‌ایی دبورا را درمقابل فرزندنش با 30 ضربه چاقو به قسمت بالایی بدن و گردن زخمی کرد. همسایگان دبورا را به بیمارستان رساندند و پلیس را در جریان قرار دادند. دبورا در بیمارستان به طور معجزه‌آسایی نجات یافت و زنده ماند.

بعد از مدتی پلیس دانلو را دستگیر کرد و او در دادگاه به جرم چاقو کشی مرگبار و قتل درجه یک به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم شد. اینک اما دانلو که نمی‌خواست همه عمر خود را در زندان سپری کند، نقشه‌ای برای فرار از زندان کشید. راه‌های مختلفی به ذهنش خطور کرد تا اینکه با دیدن وسایل ورزشی نقشه فرارش را کشید. او با بالا رفتن از وسایل ورزشی و عبور از پنجره و پایین رفتن از طنابی که با پارچه درست کرده بود، از زندان فرار کرد.
به گفته دادستان منطقه چستر، دانلو با موهای بلند و مجعد در حالی که شلوار جین آبی، تی شرت سفید و کتانی سفید پوشیده و یک کوله پشتی بر پشت دارد توسط دوربین مدار بسته دیده شده است، در حالیکه به گفته پلیس او هنگام فرار، لباس زندان بر تن داشته است. 

پلیس از مردم خواست با توجه به اینکه دانلو قاتلی خشن است، هوشیار باشند و دوربین‌های خانه‌های خود را بررسی کنند. اگر چیز مشکوکی دیدند با پلیس تماس بگیرند. پلیس بر این باور است که او هنگام فرار از مرکز، لباس‌های مربوط به زندان به تن داشت. مقامات روز شنبه گفتند که مشخص نیست او کوله پشتی را از کجا به دست آورده است.

پلیس معتقد است او در منطقه جنگلی پنهان شده است با این وجود پلیس در تعقیب اوست و 10 هزار دلار برای دستگیری دانلو کاوالکانته پاداش در نظر گرفته‎اند. دانلو همچنین در برزیل به دلیل قتل تحت تعقیب است.

او از زمان بازداشتش در سال 2021 بدون قرار وثیقه در زندان به سر می‎برد و این اولین فرار از زندان با 700 زندانی در دهه های اخیر است.  طبق گزارش‌ها، آخرین فرار از محوطه در دهه 1990 انجام شد، زمانی که یک زندانی در یک سبد لباس‌شویی پنهان شد و در یک ون به بیرون رفت.

کد خبر 786205
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرنخ

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha