دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
۰ نفر

بازیکن تیم جوانان ایران و آکادمی کیا برای ادامه فوتبال خود راهی قطر شد.

پیل علی

به گزارش همشهری آنلاین حضور بازیکنان ایرانی در این فصل از فوتبال قطر نسبت به سالیان گذشته کاهش چشمگیری داشته و پس از ماندن امید ابراهیمی در این کشور و انتقال به الشمال با نظر پویا اسبقی، فقط محمدامین حزباوی توانست راه این کشور را در پیش بگیرد و با السد قرارداد امضاء کند که حالا یک ستاره جوان دیگر به قطر رفت.

امین پیل‌علی که مثل حزباوی عضو تیم جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود و جزء مهره‌های اصلی و کلیدی این تیم به شمار می‌رفت، حالا در انتقالی جذاب از آکادمی کیا راهی لوسیل قطر شد.

این مدافع راست تند و تیز که فیزیک و قد و قامت خوبی هم دارد، پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا مورد توجه مدیران باشگاه لوسیل قطر قرار گرفت و با این تیم قرارداد بست.

مین پیل‌علی که مثل محمدامین حزباوی به‌عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال به شمار می‌رود، دومین بازیکن ایرانی است که در نقل و انتقالات تابستانی به قطر می‌رود و برای پیشرفت راهی لوسیل شده است.

باشگاه لوسیل قطر ابراز امیدواری کرد با جذب بازیکن ملی‌پوش امید ایران و آکادمی کیا، این مدافع راست آینده‌دار بتواند در فصل جدید لیگ یک بدرخشد تا جایگاه بهتری نسبت به سال گذشته به دست بیاورند.

کد خبر 786153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 20
  • احمد IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    29 6
    موفق باشید گل پسر
  • فرهاد اسمعیلی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    23 4
    دقیقا و علی راست گقته ورزش اللخصوص فوتبال پر از دروغ و ریا و ضد و بند کشور دیدن نداره با اون مدیران غیر متخصص که فقط بلدند لاف بزنند و دروغ بگند
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    این قدر کیا کیا نکنید فردا هم مانند دایی و مهدوی کیا می شود که در فتنه ی ۸۸ و فتنه ی اخیر با اراذل و اوباش بود
  • سیدحسین FI ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    آقای گل محمدی این مهاجم خارجی شما پایان فصل میخواهید جذب کنید هرروز یک مهاجم رابه رخ مامیکشند لطفا باسروش رفیعی اینطوری رفتارنکن تنها نماینده مالرهای باغیرت ومتعصب راازتیم‌محبوبمان فراری نده که باماطرف میشوی
  • محمد حسن IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    13 13
    وقتی که پول ندارید به بازیکن بدهید باید بره به تیمهای خارجی . در صورتی این جوان با هزینه پول ایران به اینجا رسیده .