دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

بازار سرمایه امروز هم روند رو به رشدی را مانند روزهای گذشته تجربه کرد و شاخص کل بورس با افزایش حدود ۲۴ هزار واحدی به دو میلیون و ۱۳۶ هزار واحد رسید.

تالار بورس

به گزارش همشهری آنلاین، شاخص کل بورس امروز ۱۳ شهریور با رشد ۲۴ هزار و ۴۹۴ واحدی نسبت به روز گذشته روی دو میلیون و ۱۳۶هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز رشد ۷۲۶۳ واحدی را داشت و عدد ۷۲۰ هزار و ۹۰۳ واحد را به ثبت رساند.

امروز بیش از ۴۵۴ هزار معامله در بازار سرمایه به ارزشی بالغ بر ۸۱ هزار و ۱۲۸ میلیارد ریال انجام شد.

سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی نوری، ‌پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تهران جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس گذاشتند و همه این نمادها روند مثبتی را تجربه کردند.

در فرابورس روند صعودی وجود داشت. شاخص کل در این بازار با رشد ۲۱۸ واحدی نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته روی ۲۶ هزار و ۵۷۲ واحد ایستاد.

در این بازار نیز بیش از ۲۵۶ هزار معامله انجام شد که ارزشی بالغ بر ۲۳۰۱ هزار و ۲۳۹ میلیارد ریال داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پالایش نفت لاوان، بانک دی، گروه انتخاب الکترونیک آرمان و پتروشیمی زاگرش بیشترین تاثیر را روی شاخص بازار فرابورس داشتند و در این میان همه نمادهای فرابورسی روند مثبتی را تجربه کردند.

کد خبر 786130
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha