باشگاه پرسپولیس روز قبل نامه مهمی را برای سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال کرد و از کشوری فرد خواست به تخلفات باشگاه سپاهان رسیدگی شود. باشگاه پرسپولیس به شدت به دنبال احقاق حق و حقوق خود در نقل و انتقالات است.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین  باشگاه پرسپولیس شب گذشته در نامه ای رسمی به کشوری فرد سرپرست سازمان لیگ فوتبال و رونوشت به مهدی تاج رییس فدراسیون و منصور قنبرزاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از باشگاه سپاهان بابت تخلفاتی که رخ داده شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس در این نامه این ادعا را مطرح کرده که باشگاه سپاهان در ۲ مورد تخلف کرده است.

مورد اول

باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به قانون جدید نقل و انتقالاتی مبنی بر این که انعقاد قرارداد ارزی با بازیکنان داخلی ممنوع است بر اساس صحبت های قبلی مسئولان فدراسیون تاکید کرده باشگاه سپاهان با یکی از بازیکنان خود در ظاهر برای دو فصل قرارداد ریالی منعقد کرده اما در بندی از قرارداد آورده که دستمزد این بازیکن با نوسانات دلار روز پرداخت می شود که تخلف آشکار از سوی این باشگاه است.

مورد دوم

تاکید سازمان لیگ این است که افزایش رقم قرارداد هر بازیکن برای فصل بعد باید معقول و منطقی باشد. از این رو قرارداد هر بازیکن برای فصل دوم نمی تواند بیشتر از ۲۵ درصد قرارداد فعلی اش افزایش پیدا کند. اما باشگاه سپاهان قرارداد برخی از بازیکنان جدیدش را به گونه ای تنظیم کرده که مبلغ قرارداد آنها برای فصل آینده حتی بیش از ۱۰۰ درصد افزایش پیدا می کند. اقدامی که کاملا قوانین هیات رییسه فدراسیون را دور می زند.

در ادامه باشگاه پرسپولیس یادآوری کرده باشگاه سپاهان درحالی این گونه قانون را دور زده که پیش تر هر دو باشگاه پرسپولیس و فولاد تقاضای این جابجایی را از کارگروه داشتند اما مورد موافقت قرار نگرفت.

باشگاه پرسپولیس علیه سپاهان نامه زد | افشاگری سرخ‌ها در ۲ مورد

کد خبر 785761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • ذوب‌آهن IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    5 5
    ننویسید سپاهان اصفهان چون داخل تیمش هنوز اصفهانی اصل وجود نداره کشورهای اروپایی ۵م جمعیت داره تیم داری میکنه بازیکنم معرفی میکنه درحد جهانی انوقت اصفهان بااین عظمت شده پاتوق تموم نونهالان ونوجوانان غیره بومی .همش دلال بازی