سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از آزمایش موشک جدیدی با نام آرو 3 خبر داد و مدعی شد این موشک برای دفاع در برابر حملات موشکی کشورهای منطقه طراحی شده است.

رژیم صهیونیستی مدتهاست که طرح نظامی موشک‌های خود را با مشارکت آمریکا پیگیری و ادعا می‌کند آزمایش این موشک‌ها برای دفاع در برابر موشک‌های کشورهای منطقه است. 

کارشناسان می‌گویند که پروژه موشک‌های آرو که توسط صنایع هواپیماسازی رژیم صهیونیستی و کارخانه هواپیما‌سازی‌ آمریکایی بوئینگ اجرا می‌شود، پس از آن شروع شد که موشک‌های پاتریوت ارتش آمریکا نتوانست در جریان جنگ خلیج‌فارس در سال 1991، موشک‌های اسکاد عراقی را ردیابی کرده و هدف قرار دهد.

ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از ملاقات با نیروهای اسرائیلی مستقر در مرز با غزه، در حال بازگشت به وسیله بالگرد بود و از داخل آن برنامه پرتاب موشک را تماشا کرد.

اسرائیل تنها دارنده‌ زرادخانه‌ هسته‌ای در خاورمیانه به حساب می‌آید و چندی پیش حتی ارتش آمریکا به‌عنوان متحد اصلی این رژیم در منطقه برای نخستین بار در گزارشی به دارا بودن رژیم صهیونیستی به سلاح‌های هسته‌ای اعتراف کرد.

ارتش آمریکا در یک اقدام بی‌سابقه گزارش داد در حالی‌که کشورهای روسیه، چین، هند، پاکستان و کره‌شمالی به‌طور رسمی اعلام کرده‌ا‌ند مجهز به سلاح‌های هسته‌ای هستند، اسرائیل به جنگ افزارهای هسته‌ای مجهز است.

کد خبر 78451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز