سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
۰ نفر

ابراهیم خواری با شکست نایب‌قهرمان جهان به دوبنده تیم ملی کشتی و بازی‌های آسیایی هانگژو رسید.

ابراهیم خواری

به گزارش همشهری‌آنلاین، مسابقه انتخابی کشتی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی کشتی در وزن ۵۷کیلوگرم برگزار شد.

در این مبارزه علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان در مقابل ابراهیم خواری ۱۸ساله قرار گرفت که امسال در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال نقره رسیده بود.

در این رقابت سرلک برای ملی‌پوش شدن به یک پیروزی احتیاج داشت و خواری باید ۲پیروزی کسب می‌کرد تا ملی‌پوش ایران در هانگژو باشد.

سرلک که نشان داد با دوران اوج خود فاصله زیادی دارد همانند مسابقات قهرمانی آسیا پراشتباه ظاهر شد و کشتی اول را با نتیجه ۷ بر ۴ واگذار کرد. کشتی دوم با ۲۰دقیقه فاصله از کشتی اول برگزار شد و این بار سرلک اشتباهات بیشتری داشت و عملکرد خوب خواری هم باعث شد تا در نهایت نتیجه ۱۴ بر ۶ به‌نفع کشتی‌گیر جوان این رقابت رقم بخورد.

به این ترتیب خواری که سابقه پوشیدن دوبنده تیم ملی در رده جوانان را دارد، ملی‌پوش ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو خواهد بود.

۵۷کیلوگرم آخرین وزنی بود که تکلیفش مشخص شد و آزادکاران با ترکیب ابراهیم خواری در ۵۷کیلوگرم، رحمان عموزاد در ۶۵کیلوگرم، یونس امامی در ۷۴کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶کیلوگرم، کامران قاسمپور در ۹۷کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵کیلوگرم در بازی‌های آسیایی حاضر خواهند بود.

کد خبر 784431
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha