سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال صبای ایران سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در مقابل پاختاکور ازبکستان شکست خورد.

به گزارش همشهری آنلاین، صبای ایران که برای پیروزی به میدان آمده بود، بازی را بسیار بهتر از حریف آغاز کرد به گونه‌ای که یک بار در دقایق نخست بازی دروازه پاختاکور را باز کرد اما داور این گل را نپذیرفت. اما تیم میهمان به مرور به خود آمد و در مقابل 4 هزار تماشگر قمی توپ و میدان را در دست گرفت به گونه‌ای که این تیم نیز در نیمه نخست صاحب گل شد که باز هم داور گل را آفساید اعلام کرد.

بد شانسی صباباتری در این بازی با اخراج یوسفی آغاز شد. در نیمه نخست محسن یوسفی بازیکن تیم صبای قم به دلیل خطا بر روی بازیکن ازبکستانی از زمین اخراج شد که 10 نفره شدن تیم صبا بر شیوه تهاجمی بازی این تیم تاثیر گذاشت. هر چند که فیروز کریمی با خارج کردن عادل کلاه‌کج و به میدان فرستادن غلامرضا رضایی به دنبال کسب سه امتیاز این بازی بود اما در نیمه دوم برتری کامل بر توپ ومیدان در اختیار پاختاکور بود و این تیم با دوگل فرهاد و زینت الدین تاجیف که در دقایق 57 و 65 به ثمر رسید میزبان خود را شکست داد.

با این نتیجه پاختاکور با هفت امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و صبا با دو امتیاز و بدون احتساب بازی تیم‌های الاهلی و الهلال در رده سوم جدول جای دارد. 

شاگردان فیروز کریمی با تحمل شکست در دیدار برابر پاختاکور ازبکستان شانس صعودشان به دور دوم مسابقات  لیگ قهرمانان آسیا، کمرنگ شده و باید ناکامی های دور رفت را در مرحله برگشت مسابقات جبران کنند.

کد خبر 78433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز