کریستیانو رونالدو پس از درخشش در جام باشگاه‌های عرب، گرفتن جام قهرمانی و آقای‌گلی برای این تیم، در هفته اول لیگ برتر فوتبال عربستان در ترکیب النصر غایب بود اما در هفته دوم از مصدومیت برگشت. با این‌حال، هر دو دیدار ابتدایی نایب‌قهرمان فصل گذشته با شکست به پایان رسید.

رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، رونالدو  برای سومین‌بار با تیم النصر هت‌تریک کرد تا آمار هت‌تریک‌هایش را افزایش بدهد. آخرین بازی او و یارانش مقابل الفاتح برگزار شد که النصر با درخشش رونالدو و مانه ۵بر صفر به پیروزی رسید تا نخستین برد فصل را جشن گرفته باشد. ۳‌گل و یک‌پاس‌گل برای رونالدو و ۲‌گل دیگر برای مانه، تضمین‌کننده این برد قاطع بود. حضور ۹۰دقیقه‌ای لاپورت، یک روز بعد از امضای قرارداد با النصر هم دیگر نکته این مسابقه بود. بازی بعدی النصر سه‌شنبه همین هفته ساعت۲۱:۳۰ مقابل الشباب است.

این سومین هت‌تریک رونالدو برای النصر بود؛ درست به اندازه هت‌تریک‌های این ستاره پرتغالی با پیراهن یوونتوس و همچنین منچستریونایتد در ۲مقطع. او ۱۰‌هت‌تریک هم برای تیم ملی پرتغال‌ به ثبت رسانده و ۴۴بار در رئال مادرید در یک مسابقه ۳‌گل یا بیشتر ثبت کرده است.

کریستیانو به‌طور میانگین در هر ۱۸.۷‌بازی یک هت‌تریک داشته.

از ۸۴۷‌گل در عمر فوتبالش، رونالدو ۱۶۰تا را با پای غیرتخصصی چپ وارد دروازه حریفان کرده است.

کریس ۶۳هت‌تریک داشته که ۳۳تا پس از ۳۰‌سالگی بوده.

او در ۲‌سال گذشته ۷‌بار موفق به زدن حداقل ۳‌گل در یک مسابقه شده.

کریستیانو در ۹بازی این فصل که ۶تای‌آن مربوط به پیش‌فصل و جام باشگاه‌های عرب بود، ۹گل و ۲‌پاس‌گل ثبت کرده با میانگین هر ۷۰دقیقه تأثیرگذاری مستقیم روی یک گل.

کد خبر 783813
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha