نوروز ۱۴۰۳ فصل جدید مجموعه «مهمونی» با اجرای ایرج طهماسب و عروسک هایش به شبکه نسیم می آید.

مهمونی

همشهری آنلاین:بر اساس نامه‌ای که از اداره کل بازرگانی صداوسیما در فضای مجازی منتشر شده، این اداره کل با اشاره به بازگشت ایرج طهماسب و برنامه محبوبش به قاب تلویزیون، از مدیران شرکت‌ها، صاحبان صنایع و کانون‌های تبلیغاتی برای ارائه درخواست خود به منظور تبلیغات انحصاری این برنامه دعوت کرد، تا جایگاه این تبلیغات را به بالاترین مبلغ پیشنهاد ارائه شده اختصاص دهد. 
چندی پیش قرار شد که رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار با دو برنامه به تلویزیون بازگردند که این موضوع تا به امروز منتفی بوده و حالا باید دید آیا ایرج طهماسب حضورش در تلویزیون قطعی است؟ تلویزیونی از زمان ریاست پیمان جبلی در صداوسیما کمترین چهره را در برنامه های تلویزیونی و مسابقاتش داشته است.
برنامه «مهمونی» طهماسب که این روزها در شبکه نمایش خانگی پخش می شود دچار حواشی مختلفی شد و زیاد نتوانست توقع مخاطبان را برآورده سازد و باید دید در صورت حضور این تیم در تلویزیون، نظر مخاطبان همیشگی این تهیه کننده مشهور، تامین خواهد شد یا خیر.
البته رویکرد حضور سلبریتی ها در تلویزیون آنقدر موضوع پرحاشیه ای شده است که این رسانه تصمیم گرفته در برنامه ای با عنوان «جام جم»،در نخستین قسمت پخشش به این موضوع اختصاص دهد. باید دید سازمان در آینده ای نزدیک چه رویکردی را برای حضور چهره ها و بازگشت آنها به شبکه های اصلی سیما خواهد داشت؟
 

کد خبر 783599
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • همراز IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    7 13
    تلویزیون رسانه ی بسته ای هست نمیتونند راحت شوخی کنن و حسابی برنامه محدود میشه7
  • رضا IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    8 9
    جناب آقای ایرج طهماسب نوستالژی اکثر کودکان دهه ۵۰ و دهه ۶۰ هستن و همیشه بهترین فیلمها و سریالها را در بخش کودکان ارائه میدهند صدا و سیما بدون این اشخاص کار ارزشمندی برای نشان دادن نخواهد داشت آقای مهران مدیری و رامبد جوان و سعید آقاخانی و عطاران و.... با آمدن در قاب تلویزیون می‌توانند مردم را با صدا و سیما آشتی دهند
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    6 11
    وای ن تروخدا صدا و سیما همش سانسور میکنه
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 3
    چه خوب
  • سحر بارانی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 3
    خیلی عالیه
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 3
    اخ جون تهماسب رو دوباره میبینیم کاش کلاه قرمزی و پسرخاله هم بودن