سرمربی تیم ملی فوتبال پاسخ دقیقی به شایعه دعوت از میلاد سرلک برای حل مشکل سربازی این بازیکن نداد.

قلعه نویی

به گزارش همشهری آنلاین، مشمول شدن میلاد سرلک هافبک پرسپولیس به خدمت سربازی حواشی زیادی را پیرامون این بازیکن ایجاد کرده است. سرلک که دو بار اعزام به خدمت خود را عقب انداخته، اگر به اردوی پیش روی تیم ملی دعوت شود، می تواند از قانون معافیت موقت تا ۳۰ سالگی استفاده کند.

در این شرایط شایعاتی مبنی بر دعوت از سرلک به تیم ملی فوتبال مطرح شده است؛ همین مسئله امروز در حاشیه بازدید امیر قلعه نویی از امکانات ورزشی جزیره کیش مورد پرسش از سرمربی تیم ملی قرار گرفت که با لبخند و واکنش او مواجه شد. قلعه نویی در ابتدا گفت: ما فکر می کردیم در جزیره کیش سوالات حاشیه ای پرسیده نمی شود.

سرمربی تیم ملی در ادامه به بیان نظر خود درباره دعوت از سرلک پرداخت و البته که اطلاعات دقیقی در این خصوص نداد. قلعه نویی بیان کرد: مطمئن باشید که هر بازیکنی لیاقت حضور در تیم ملی را داشته باشد از او دعوت خواهیم کرد؛‌ در گذشته این اتفاق افتاده و خیلی ها از این روند استفاده کردند. ما در این رابطه تصمیم گیری نکردیم؛ نامه نگاری‌هایی همیشه در فدراسیون انجام می‌شده و قبل از ما نیز این اتفاق انجام شده است.

او افزود: لیست دعوت شدگان به تیم ملی را دهم اعلام می‌کنیم و تمامی بازیکنانی که به اعتقاد ما شایستگی کافی دارند در این لیست خواهند بود که در این مسیر نیز ادعاهای فضای مجازی برایمان مهم نیست. اینکه در گذشته هم چه اتفاقی افتاده اهمیتی ندارد. اگر بازیکنی لیاقت داشته باشد، دعوت می شود.

حال باید تا دهم شهریور ماه منتظر ماند و دید آیا سرلک در لیست مدعوین قرار دارد یا خیر؛ اگر این اتفاق بیفتد، او تا ۳۰ سالگی می تواند از معافیت موقت برای نرفتن به خدمت سربازی استفاده کند.

کد خبر 783523
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    3 1
    .... اسپانیا رفت سربازی، سرلک هنوز نرفته، خخخخ معافیت پزشکی مثل امیری برایش جور کنید.. ... ...