مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
۰ نفر

نقشه انتقام جویی جوان کینه‌جو به قتل اشتباهی دختری جوان منجر شد که ماموران پلیس آگاهی تهران موفق شدند عاملان این جنایت را دستگیر کردند.

3 متهم

 همشهری آنلاین الهه فراهانی: اواخر تیرماه امسال، گزارش یک درگیری مرگبار در شهرری به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران مخابره شد. وقتی ماموران در محل حادثه حضور یافتند با جسد دختری جوان مواجه شدند که با ضربه چاقویی که به قلبش وارد شده بود جانش را از دست داده بود. در جریان این درگیری نامزد این دختر نیز دستش با ضربه قمه قطع شده بود. 
در ادامه تحقیقات مشخص شد که این درگیری با انگیزه انتقام جویی رخ داده است اما مردان انتقام جو به اشتباه دختر جوان را به قتل رسانده‌اند. 
ماموران برای به دست آوردن جزییات بیشتر از این درگیری مرگبار به تحقیق از پسر جوانی که دستش قطع شده بود پرداختند. وی گفت: به همراه نامزدم در حال عبور از خیابان بودیم که ناگهان دو جوان موتور سوار به سمت ما هجوم آوردند. آنها با چاقو و قمه به جانم افتادند که در این میان نامزدم برای پایان دادن به درگیری و در حمایت از من جلو آمد. در همین هنگام مردی که چاقو در دشت و می‌خواست با آن به من ضربه بزند، به اشتباه چاقو را به قلب نامزدم وارد کرد. آنها وقتی متوجه ماجرا شدند پا به فرار گذاشتند.
جوان مجروح در ادامه اسرار این درگیری را فاش کرد و گفت: من با فردی به نام سعید دشمنی و خصومت دارم و فکر می کنم دو جوان موتور سوار از سوی او اجیر شده بودند تا از من انتقام بگیرند اما نقشه آنها به قتل نامزد بیگناهم منجر شد. 
در ادامه تحقیقات تصاویر دوربین های مداربسته‌ای که اطراف محل درگیری وجود داشت مورد بازبینی قرار گرفت و معلوم شد گفته‌های پسر مجروح حقیقت دارد. با بررسی‌ها بیشتر، کارآگاهان دریافتند که جوان مجروح که ناصر نام دارد از مدتی قبل با یکی از بچه‌های محله‌شان به نام سعید اختلاف شدید داشته است. همین باعث شده بود که آنها با هم درگیر شوند و در جریان این درگیری ناصر با قمه ضربه‌ای به دست سعید زده و باعث فلج شدن آن شده بود. پس از این ماجرا سعید که از ناصر کینه به دل گرفته بود، به دنبال فرصتی برای انتقام گرفتن از او بود تا اینکه در نهایت نقشه انقامجویی را با اجیر کردن 2 مرد عملی کرده اما این نقشه باعث مرگ دختر بی‌گناه شده بود. 
با این اطلاعات دستور بازداشت سعید صادر شد.

او پس از دستگیری اعتراف کرد که نقشه انتقام جویی کشیده اما هرگز قصد گرفتن جان کسی را نداشته است. او گفت: وقتی به خاطر ضربه‌ای که ناصر به من زد دستم فلج شد تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. اما یک مشکلی وجود داشت و این بود که من دستم فلج شده و نمی توانستم به تنهایی با وی درگیر شوم. ناچار شدم افرادی را برای انتقام جویی اجیر کنم. 
وی ادامه داد: وقتی موضوع را با دو نفر از دوستانم درمیان گذاشتم، آنها قبول کردند به خاطر رفاقت دست ناصر را فلج کنند. آنطور که شنیدم وقتی دوستانم به سراغ ناصر رفتند، نامزدش هم همراه وی بوده که قصد میانجی گری داشته اما دوستانم اشتباه کردند و جان او را گرفتند. من هم به شدت از این اتفاق ناراحت و متاثرم. 
با اعتراف این مرد کینه جو، عاملان جنایت دستگیر شدند و در بازجویی ها اعتراف کردند که به خاطر رفاقت و دوستشان تصمیم به انتقام گرفتند اما مرتکب قتل اشتباهی شدند. تحقیق از متهمان دستگیر شده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

کد خبر 782362

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha