الهلال پس از تلاش ناکام برای خرید مسی و امباپه در نهایت جذب ستاره فوتبال برزیل را نهایی کرد و نیمار به ستاره جدید این تیم در کنار روبن نوس، میلینکوویچ ساویچ، کالیدو کولیبالی و مالکوم تبدیل شد.

به گزارش همشهری آنلاین، نیمار دومین ستاره پردرآمد لیگ فرانسه پس از کریستیانو رونالدو خواهد بود که البته در کنار دستمزدش، شروط جالبی را برای امضای قرارداد داشته است که سان برخی از این شروط را مشخص کرده است.

نیمار از الهلال عربستان خواستار اتاقی ۲۵ خوابه شده است. در حقیقت او نه یک، نه ده بلکه ۲۵ اتاق در منزل خود خواهد داشت تا کل دوستان و اقوامش بتوانند به عمارت او بیایند. او خواستار یک استخر با ابعاد ۴۰ در ۱۰ متر و سه سونا شده است. پنج خدمتکار به صورت تمام وقت در خانه او مشغول به کار خواهند بود و آشپز شخصی او یک دستیار خواهد داشت و دو نظافتچی نیز در خدمت او خواهند بود. او خواستار یخچالی شده که مملو از نوشیدنی محبوبش یعنی آبمیوه "نخل آسای" شده است و میوه ای به نام "گوارانا" هم همیشه باید در یخچالش باشد!

نیمار که عاشق خودروهای شیک خود است، از مدیران الهلال خواسته که سه خودروی شیک را در اختیارش قرار بدهند: بنتلی کونتیننتال جی پی، استون مارتین DBX  و لامبورگنی هوراکان. شماره ۱۰ همچنین خواستار خودروی مرسدس جی واگن به علاوه یک ون با همین برند شده است. او برای خودروهایش هم خواستار راننده و خدمتکار شده است. نیمار یک راننده ۲۴ ساعته در اختیار خواهد داشت.

الهلال هزینه سفرهای تفریحی نیمار را هم تقبل کرده است و در واقع نیمار در دوران حضورش در تیم عربستانی حتی برای تفریحاتش هم از جیب خودش هزینه نمی کند و کل پول ها را از عربستانی ها می گیرد. این بازیکن همه فاکتورهای هتل ها، رستوران ها و خدمات مختلف را در اختیار باشگاه الهلال قرار داد. باشگاه آبی پوش یک هواپیمای اختصاصی را هم در اختیار این بازیکن و خانواده اش قرار خواهد داد.  

نیمار از طرفی به ازای هر پستی که در تبلیغ گردشگری در عربستان در اینستاگرامش منتشر کند، ۵۰۰ هزار یورو دریافت می کند. این بازیکن ۲۱۲ میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد و تا کنون پیام هایی در مورد پیوستنش به تیم جدیدش منتشر کرده است.  

کد خبر 781930

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha