مجموع نظرات: ۱۵
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
۰ نفر

قاتل اجیر شده پس از قتل مردی در اصفهان وقتی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت، دست به جنایتی هولناک زد. این مرد پس از شلیک گلوله به سوی ماموران و به شهادت رساندن ۲مامور پلیس، به ضرب گلوله به هلاکت رسید. 

شهید - شهادت مامور پلیس

به گزارش همشهری، روز گذشته ماموران پلیس اصفهان در جریان تیراندازی مردی مسلح در خیابان صدوقی قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت فردی حدودا ۵۱ ساله در حالی که سوار بر یک خودروی کوییک بوده در این خیابان به کمین یک مرد نشسته و به محض مشاهده وی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی و قتل او کرده و سوار بر خودروی خود متواری شده است. 

افرادی که از نزدیک شاهد جنایت بودند مشخصات مرد مسلح و خودروی او را در اختیار پلیس قرار دادند و از همان زمان طرح مهار به اجرا گذاشته شد. ماموران گشتی پلیس به جست‌وجو در خیابان‌ها منتهی به محل جنایت پرداختند و دقایقی پس از حادثه بود که تیم گشت کلانتری ۱۶ موفق به شناسایی قاتل فراری شدند. آنها به تعقیب این مرد پرداختند اما او تلاش کرد هر طوری شده از دست پلیس فرار کند. مرد جنایتکار کمی بعد و در محل خلوت پنهان شد اما وقتی ماموران کلانتری به آنجا رسیدند با سلاح کمری که در اختیار داشت شروع به تیراندازی به سوی ماموران کرد. به دنبال این تیراندازی  دو نفر از ماموران انتظامی به شدت مجروح شدند که با رسیدن نیروهای کمکی به بیمارستان انتقال یافتند و سایر ماموران در جریان درگیری مسلحانه با قاتل مسلح موفق شدند او را هدف گلوله قرار داده و از پای درآورند. 

در حالی که ۲مامور مجروح در بیمارستان تحت درمان بودند، تحقیقات درباره این حادثه آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که قاتل مسلح، یک جنایتکار اجیر شده بوده است. ماجرا از این قرار بود که مردی که با فرد دیگری بر سر مسایل مالی و شخصی اختلاف داشت، مرد مسلح را اجیر کرده بود تا وی را به قتل برساند. مرد مسلح نیز روز حادثه سوار بر خودروی کوییک راهی خیابانی شده بود که فرد مورد نظر از آنجا می‌گذشت. او به محض دیدن فرد مورد نظر با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده و پا به فرار گذاشته بود که با گزارش حادثه به پلیس و حضور ماموران کلانتری ۱۶ اصفهان در محل، این مرد شناسایی شد و در نهایت در درگیری با پلیس به هلاکت رسید. همچنین سوابق وی نشان می‌داد که او فردی تبهکار بوده که پیش از این به اتهام ارتکاب جرایم مختلف به زندان افتاده بود. 
خبر دردناک
در شرایطی که تحقیقات پلیس درباره این حادثه ادامه داشت،‌ از بیمارستان خبر رسید که ۲مامور مجروح بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده‌اند. 

به گفته سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی اصفهان، این ماموران فداکار ستوان سوم «امیر حسین‌زاده احمدی»  و استوار دوم «محمداحسان شفیعی» از ماموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان بودند که به فیض شهادت نائل شدند. هر دو شهید متاهل بودند که قرار است مراسم وداع با آنها عصر امروز و مراسم تشییع پیکر این دو شهید صبح فردا در اصفهان برگزار شود.

کد خبر 781697

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    10 0
    قاتل کجایی هست؟
  • امیر IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    11 0
    سلام باتسلیت به ملت ایران درقرن ۲۱ کی تجهیزات محافظتی وارد سیستم امنیتی میشود هیچ پلیس؟ مادرعملیات ضد گلوله نداره چرا بهتر به طور مناسب هزینه کنیم پول چندتا موشک میدادن یه یونیفورم ضدگلولهد و...تولید میکردن صدای گریه خانواده این شهیدان وطن رابشنوید
  • فدائی ایران و اسلام🇮🇷 IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 1
    جنایتی بس بزرگ!!! بی شک پلیس با اراذل بیرحمانه برخورد خواهد کرد! روح شهدای نیروی انتظامی شاد ان شاء الله.
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    2 0
    نبروی انتظامی واقعا مظلوم است.اگر فیلم یک سیلی مامور به تبهکاری در فضای مجازی پخش شود افکار عمومی چه فشاری بر نیروی انتظامی وارد می کنند؟ولی درحالی که روزانه برای امنیت کشور شهید می دهد کمتر کسی از آنها حمایت می کند.