لوسی لتبی ۳۳ ساله پرستار بخش نوزادان در بیمارستانی در انگلیس برای قتل ۷ نوزاد و تلاش برای کشتن ۶ نوزاد دیگر مجرم شناخته شد.

به گزارش همشهری آنلاین، براساس گزارش سی بی اس، «لوسی لتبی» ۳۳ ساله متهم است، در زمانی که در بیمارستان «کانتس چستر» در شمال غرب انگلیس به عنوان پرستار کار می‌کرده است ۷ نوزاد از جمله ۵ نوزاد پسر و ۲ نوزاد دختر را بین سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ به قتل رسانده است.

طبق یافته‌های پلیس جنایی انگلیس، این پرستار متهم است که به روش‌های مختلف به نوزادان تازه متولد شده از طریق تزریق هوا به جریان خون آنها و وارد کردن هوا و شیر به معده آنها با لوله‌های بینی به معده، به آنها آسیب رسانده است.

بیمارستان کانتس چستر در سال ۲۰۱۵ متوجه شده است که برخی نوزادان به دلایل نامشخص به صورت ناگهانی دچار فروپاشی جسمانی شده، بعضیها با کمک کادر درمان جان سالم به در برده و برخی فوت کردند. بررسیها نشان داده که در تمامی موارد لوسی لتبی از پرستاران این نوازدان بوده است.

پلیس انگلیس از ماه مه ۲۰۱۷ بررسیهای خود را در این زمینه آغاز کرده بود. وی قبل از اینکه در نوامبر ۲۰۲۰ به قتل این نوزادان متهم شود سه بار بازداشت شده بود.

کد خبر 781621

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha