پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای نخستین بار تصاویر حضور تیم ملی فوتبال نوجوانان در حسینیه امام خمینی(ره) و اهدای پیراهن این تیم به رهبر انقلاب را منتشر کرده است.

تیم ملی فوتبال نوجوانان

به گزارش همشهری آنلاین، سوم مردادماه امسال اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان به همراه رئیس فدراسیون در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

در این مراسم ابتدا قاری بین‌المللی سعید پرویزی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت. سپس حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی سخنرانی کرد و در ادامه مراسم، مهدی سلحشور نیز به مرثیه‌سرایی و مداحی پرداخت.

رئیس فدراسیون فوتبال، ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان در این مراسم در حضور رهبر معظم انقلاب، سران قوا و مسئولان عالی‌رتبه لشکری و کشوری به عزاداری پرداختند.

در پایان مراسم، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از گفت‌وگو با رئیس فدراسیون برای دقایقی در جمع اعضای تیم حاضر شد و از مربیان و بازیکنان جویای آخرین شرایط تیم شد.

در جریان حضور  تیم ملی فوتبال نوجوانان در حسینیه امام خمینی(ره)، پیراهن این تیم به رهبر انقلاب اهدا شد که تصاویر آن برای اولین‌بار منتشر شده است.

گفتنی است؛ تیم ملی نوجوانان ایران در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام‌ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا مقابل یمن پس از تساوی بدون گل در ۹۰ دقیقه، با نتیجه ۴-۲ در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کرد.

کد خبر 781347
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha