مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: در تامین و عرضه سوخت در کلانشهر اهواز مشکلی وجود ندارد و ترافیک در برخی جایگاه‌های سوخت عمدتا به دلیل آن است که مردم سوخت‌گیری را به ساعاتی که دمای هوا پایین‌تر است موکول می‌کنند.

پمپ بنزین

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالکریم محمدی در خصوص شلوغی جایگاه‌های سوخت در اهواز اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی در خوزستان و گرمای هوا، جایگاه‌های سوخت اهواز عمدتا در بعد از ظهرها شاهد ترافیک خودروها برای سوخت‌گیری است و در ساعات اداری و ظهرها مردم کمتر خودروهایشان را سوخت‌گیری می‌کنند.

هیچ جایگاهی در اهواز تعطیل نیست

وی افزود: به دلیل اینکه در بعد از ظهر و غروب دمای هوا پایین‌تر است حجم عمده‌ای از مردم سوخت‌گیری را به این ساعات موکول می‌کنند و همین مساله باعث می‌شود تا در برخی از ساعات در جایگاه‌های سوخت شاهد ترافیک خودروها برای سوخت‌گیری باشیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: خوشبختانه وضعیت تامین و عرضه سوخت در کلانشهر اهواز مطلوب است و مشکلی در این خصوص نیست. همچنین هیچ جایگاهی در اهواز تعطیل نیست که سوخت عرضه نکند.

توزیع روزانه ۷۰۰ تا یک میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در اهواز

محمدی در خصوص توزیع بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز عنوان کرد: در حال حاضر روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار لیتر و حتی گاهی روزانه تا یک میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در سطح جایگاه‌های کلانشهر اهواز توزیع می‌شود.

وی افزود: گاهی اوقات با توجه به بروز برخی مشکلات و به دلیل اینکه جایگاه‌ها در ارائه خدمت‌رسانی به مردم دچار مشکل نشوند، بنزین معمولی عرضه می‌شود و پس از تامین سوخت یورو ۴، جایگاه مجددا بنزین یورو ۴ توزیع می‌کند.

کد خبر 780681
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 0
    لطفا گزارشی هم از جایگاه های تهران بدین . دو ساعت طول کشید تا بنزین بزنم
  • پیمان IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    کدام جایگاه در اهواز بنزین یورو ۴ دارد؟ فقط بنزین معمولی در اهواز توزیع میشود ... ... ... ... .... ... جایگاه انبار هلالی تعطیل جایگاه پخش خرم‌کوشک تعطیل بود روز ۵/۲۳
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    امروز به ۴ جایگاه در اهواز مراجعه کردم در زمان های متفاوت همگی غیر فعال بودند