مدافع استقلال در بازی مقابل صنعت نفت آبادان نمایش قابل قبولی از خود نشان داد تا خاطره تلخ دربی را فراموش کند.

صالح حردانی

به گزارش همشهری‌آنلاین، چهره بولد شده بازی استقلال و نفت آبادان، ابوالفضل جلالی بود و اغلب در مورد او صحبت شد؛ مدافع- هافبکی که در دوران حضور ریکاردو ساپینتو روی نیمکت استقلال به ناحق نیمکت‌نشین شد و حالا بغضش ترکیده است. با این حال نباید فراموش کنیم این بازی یک چهره موفق دیگر با شرایط مشابه هم داشت؛ صالح حردانی.

در شرایطی که فصل گذشته عموما یامگا به‌عنوان دفاع راست در ترکیب اصلی استقلال به میدان می‌رفت، به حردانی که بازیکن مورد علاقه فرهاد مجیدی بود فرصت چندانی برای عرض اندام نمی‌رسید.

او تنها در مسابقات پایانی فصل و به‌خاطر مصدومیت و غیبت یامگا فرصت بازی پیدا کرد که نتیجه نهایی خیلی هم بد از آب درآمد.

حردانی در دربی برگشت لیگ ناخواسته روی ضربه عیسی آل‌کثیر تأثیر گذاشت و آن توپ مهم توی دروازه رفت، در دربی فینال جام‌حذفی هم مهدی ترابی دفع ناقص این بازیکن را بی‌رحمانه به تور دروازه حسین حسینی دوخت تا او باز هم در زمره مقصرین شکست قرار بگیرد.

فصل گذشته با چنین قاب‌های وحشتناکی برای صالح تمام شد اما او در آغاز فصل جدید با اعتماد جواد نکونام فیکس شد، بازی خوبی در برابر نفت ارائه داد و گل سوم آبی‌ها را هم روی یک حرکت انفرادی به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند.

کد خبر 780551
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • هوادار IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    13 2
    پسران شایسته استقلال ..حردانی " جلالی موفق باشید وبدرخشید !
  • داود IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    استقلال مثل سال قبل نیست تواین بازی که بیشتر رو کارهای انفرادی بازیکنان بازی را برد اما همیشه نمیشه با تک روی برد صالح حردانی هم بازیکن خوبیه اما فرازونشیب زیادی داره وسینوسی بازی میکنه